10v alebo 20v?
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
10V sa robil sucasne aj s 20V. Len 10v sa menej predava, uz len kvoli omnohom mensim nakladom na servis aj na diely. Staci si pozret Vahy vzduchu bosch, aky je rozdiel v cene...
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
-
- Príspevky: 95
- Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 19:23
mozes sa dat aj touto cestou,i ked ta moznost dat chip je i u 20v kde to potom bude nieco okolo200-210koni a to uz je dost slusne,viem ja to na mojej mam
Ale urcite ta neodradzam od 10v,kedze som vlastnil aj 2,4 10v 2002 poznam tie motory a SUPER!!!urcite na to zozenes o mnoho lacnejsie suciastky ako na 20ventil,a pri 166 mas uz aj 10v s 6stupnovym manualom.Alebo chces automat kupit?
Ale urcite ta neodradzam od 10v,kedze som vlastnil aj 2,4 10v 2002 poznam tie motory a SUPER!!!urcite na to zozenes o mnoho lacnejsie suciastky ako na 20ventil,a pri 166 mas uz aj 10v s 6stupnovym manualom.Alebo chces automat kupit?
-
Autor témy - Príspevky: 243
- Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 21:01
Najprv musim predat svoje;-) a v ponuke je viac a lacnejsich 10v ako 20. A nepotrebujem az take silne auto ked viac chodim po meste. Aj tych 150 koni bude asi dost. Ten cip asi len kvoly predbiehaniu. A automat by som veru chcel ale zevraj je ta prevodovka nespolahliva.
-
- Príspevky: 750
- Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51
..automat ma moj otec je to parada jazdi sice vylucne dlhe jazdy ale aj na semaforoch je to vyhoda a tak..manual by uz nebral..minule sa to trocha poladilo lebo automat ma znizeny točak koli zivotnosti tak teraz uz to ide dobre
Ja mam 2.4JTD 10V 110kW 150HP v 156tke. No do 166tky by som bral radsej ten 20V a 175HP.
Ale vsetko je otazka penazi. Aj ten 10V je svizny motor ma to krasny zatah az dokonca.
Kamos mal 166 2.4JTD a iba 103kW a jazda bola radost sama o sebe.
Ale vsetko je otazka penazi. Aj ten 10V je svizny motor ma to krasny zatah az dokonca.
Kamos mal 166 2.4JTD a iba 103kW a jazda bola radost sama o sebe.
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 12 Sep 2009, 07:13
Ja som mal 156 10V a super za 4 roky a 60000 km len pri kúpe termostat a po 3 rokoch čídlo klukovej hriadeľ. Teraz mám Fiata Cromu 20V 147 kw a prvý problém sú swirl klapky kt. má určite aj 166 vymena 250evri a to v Polsku. Auto má najazdené asi 250000km a začínajú púšťať vstreky. Servis má stal za 3 roky cez 2000evri. 156 bola cipovana na 200 koni. Keby som mal kupovať ešte raz naftu tak jednoznačne to bude unijet. 1.9 jtd 8v alebo 2.4jtd 10v.
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
166 nema klapky, zaslepit ich sa da aj doma nove nema vyznam kupovat...