10v alebo 20v?

Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

10V sa robil sucasne aj s 20V. Len 10v sa menej predava, uz len kvoli omnohom mensim nakladom na servis aj na diely. Staci si pozret Vahy vzduchu bosch, aky je rozdiel v cene...
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7

Autor témy
CAWO
Príspevky: 243
Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 21:01

takze je napr dobre kupit ten 10v a trosku ho poladit cipom o cca 20-30 koncov? to by bolo zaujimave si myslim, ci?

Tomasito156
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 19:23

mozes sa dat aj touto cestou,i ked ta moznost dat chip je i u 20v kde to potom bude nieco okolo200-210koni a to uz je dost slusne,viem ja to na mojej mam :D
Ale urcite ta neodradzam od 10v,kedze som vlastnil aj 2,4 10v 2002 poznam tie motory a SUPER!!!urcite na to zozenes o mnoho lacnejsie suciastky ako na 20ventil,a pri 166 mas uz aj 10v s 6stupnovym manualom.Alebo chces automat kupit?

Autor témy
CAWO
Príspevky: 243
Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 21:01

Najprv musim predat svoje;-) a v ponuke je viac a lacnejsich 10v ako 20. A nepotrebujem az take silne auto ked viac chodim po meste. Aj tych 150 koni bude asi dost. Ten cip asi len kvoly predbiehaniu. A automat by som veru chcel ale zevraj je ta prevodovka nespolahliva.

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

..automat ma moj otec je to parada jazdi sice vylucne dlhe jazdy ale aj na semaforoch je to vyhoda a tak..manual by uz nebral..minule sa to trocha poladilo lebo automat ma znizeny točak koli zivotnosti tak teraz uz to ide dobre
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

ferdopd
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 20:03

Ja mam 10v 100kw a spokojný :)

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Ja mam 2.4JTD 10V 110kW 150HP v 156tke. No do 166tky by som bral radsej ten 20V a 175HP.
Ale vsetko je otazka penazi. Aj ten 10V je svizny motor ma to krasny zatah az dokonca.
Kamos mal 166 2.4JTD a iba 103kW a jazda bola radost sama o sebe.
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
Používateľov profilový obrázok

Lukas610
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 12 Sep 2009, 07:13

Ja som mal 156 10V a super za 4 roky a 60000 km len pri kúpe termostat a po 3 rokoch čídlo klukovej hriadeľ. Teraz mám Fiata Cromu 20V 147 kw a prvý problém sú swirl klapky kt. má určite aj 166 vymena 250evri a to v Polsku. Auto má najazdené asi 250000km a začínajú púšťať vstreky. Servis má stal za 3 roky cez 2000evri. 156 bola cipovana na 200 koni. Keby som mal kupovať ešte raz naftu tak jednoznačne to bude unijet. 1.9 jtd 8v alebo 2.4jtd 10v.
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

166 nema klapky, zaslepit ich sa da aj doma nove nema vyznam kupovat...
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Napísať odpoveď