termostat
-
Autor témy - Príspevky: 311
- Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35
Zdravim pani, chcem sa spytat, ci tu niekto nema prehlad co sa tyka termostatov, ci je pre kazdy typ motora odlisny termostat a navzajom nepasuju, alebo su aj nejake motory, ktore maju zhodne typy....dakujem za odpoved
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
-
- Moderátor
- Príspevky: 583
- Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54
Na elite je pre 103kW tento : TH6882.88J
http://www.ecat.elit.sk/ArticleDetails. ... leTypeID=1
Píšu, že pasuje aj do 77kW. Je dosť drahý (102€).
http://www.ecat.elit.sk/ArticleDetails. ... leTypeID=1
Píšu, že pasuje aj do 77kW. Je dosť drahý (102€).
-
Autor témy - Príspevky: 311
- Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35
uz tam mam nahodeny vernet ale nepamatam sa presne na cenu, lebo sa tam riesili este dalsie veci, mam pocit ze som plati 75 + 15 za robotu a konecne je rucicka pri jazde na 80 stupnoch
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
-
Autor témy - Príspevky: 311
- Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35
ja som mal to iste, auto kurilo v pohode, s tym neboli problemy, ale ja som sa nedostal ani nad 50 neviem ako dlho mas alfu, ale vseobecne tieto motory hlavne v zime maju so zohriatim vacsie problemy ako ine auta, mne napriklad teraz v zime teplota motora klesa ak stojim, proste to neudrzi...ale pri jazde je pekne hore, nie sice na 90, ale nie je to chyba pri tychto motoroch
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
ak mas rucicku niekde daleko pod 90-80 a hadicu do chladica teplu tak je term. v haji!
-
Autor témy - Príspevky: 311
- Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35
ano, to najdolezitejsie som zabudol dodat, ale vlastne je to napisane par prispevkov vyssie, ze termostat som menil a pocas jazdy drzi pekne, ale akonahle nie je motor pod zatazou, tak teplota klesa
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004