[156 2.0 T.S. Sportwagon] Dovidenia
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 496
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
- Kontakty:
to budu robit cez vyfuk? ako sorry, ale cena je strasne prehnana. ak zozenies nejakeho kamosa, za 4 hodky by ste to mali zvladnut. a myslim, ze ked si za odmenu date vecer pivo, vyjde ta to o dost lacnejsie a este budes mat aj dobry pocitukh napísal:Viem, že je to robota "o držku", no práve mi bola v KE oznámená suma 150,- EUR za prácu a akosi sa s tým číslom neviem stotožniť.
PS: ak by si to menil, tak odpojis tycky stabilizatora, podopres si motor, zhodis vyfuk, stredovy drziak motora (zozadu na prevodovke) povolis napravnicu a spustis ju dolu. potom este vymontujes stabilizator a bokom ho vyberies von. vymenis gumy, tym ze to puzdro nejakym majzlom rozseknes. a potom uz len spat. dufam ze som na nic nezabudol. ja som to takto menil pred rokom aj nieco. mozno to vyzera zlozito, ale nie je to az tak tazke... tak vela stastia
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 496
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
- Kontakty:
no tak to je jasne, pokial si neobjednas komplet vymenu stabilizatora, oni sa s tym babrat nebudu. ved menit na tom silentbloky za 15€, ked ti ten komplet stabik predaju za 100€ + robota? a inak este pre tych, ktorym sa s tym moc nechce babrat. da sa s tym vypiect aspon na rok dva tak, ze do tych stabilizacnych gum naskrutkujete samorezky. ono sa to roztiahne a je pokoj. uz som videl tak jazdit jednu alfu (a bolo ticho)ukh napísal:v košickej Alfe ma s tým poslali do plynu
-
Autor témy - Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 28 Dec 2010, 21:43
Vie niekto odporučiť nejaký servis v KE a blízkom okolí na rýchle určenie problému? Tam ma to v sobotu v noci nechalo, začalo klepkať, potom búchať, pískať, skapalo, tma...zjavne pridreté. Alebo to buchnem proti stene a odložím do Hornádu, čo som mal spraviť už pred pol rokom.
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 10 Apr 2012, 10:47
[quote="ukh"]Vie niekto odporučiť nejaký servis v KE a blízkom okolí na rýchle určenie problému? Tam ma to v sobotu v noci nechalo, začalo klepkať, potom búchať, pískať, skapalo, tma...zjavne pridreté. Alebo to buchnem proti stene a odložím do Hornádu, čo som mal spraviť už pred pol rokom.[/quot
oleju mas dost? lebo twinspark si lubi potiahnut a potm zadret
oleju mas dost? lebo twinspark si lubi potiahnut a potm zadret
-
Autor témy - Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 28 Dec 2010, 21:43
Áno, toto zistil pri prvom motore, aj keď tam nedošlo k zadretiu.
Oleja bolo dosť, nikdy nie pod stred, 5 dní pred inkriminovaným dňom bol doplnený na maximum. Selenia 20K AR 10W-40, menený každých 7000 km, vždy pri oleji komplet prefiltrovaný, v januári komplet rozvody, vyvažovacia hriadeľ, remeň a kladky alternátora, sviečky, po výmene motora až prehnaná starostlivosť. No a tam ho máš...
Oleja bolo dosť, nikdy nie pod stred, 5 dní pred inkriminovaným dňom bol doplnený na maximum. Selenia 20K AR 10W-40, menený každých 7000 km, vždy pri oleji komplet prefiltrovaný, v januári komplet rozvody, vyvažovacia hriadeľ, remeň a kladky alternátora, sviečky, po výmene motora až prehnaná starostlivosť. No a tam ho máš...
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 10 Apr 2012, 10:47
ukh napísal:Áno, toto zistil pri prvom motore, aj keď tam nedošlo k zadretiu.
Oleja bolo dosť, nikdy nie pod stred, 5 dní pred inkriminovaným dňom bol doplnený na maximum. Selenia 20K AR 10W-40, menený každých 7000 km, vždy pri oleji komplet prefiltrovaný, v januári komplet rozvody, vyvažovacia hriadeľ, remeň a kladky alternátora, sviečky, po výmene motora až prehnaná starostlivosť. No a tam ho máš...
mozno bol ten motor uz chyteny od predosleho majitela kto vie . ja sa twinsparku bojim jak cert kriza ale do JTS by som uz isiel...