odvzdušnenie spojky

Všeobecné príspevky ohľadne prevodoviek
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

8. prispevok hore :whistle neni tvoj?
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

Pa3k156 napísal:tu je to krásne vidieť čo treba robiť a hadičku nieje potreba držať nikam neujde pokial tam bude závlačka http://www.youtube.com/watch?v=3ewJhDohFz8" onclick="window.open(this.href);return false;
vidno že si to neskúšal. ja som odvzdušňoval takúto spojku, a musel som to držať, pokiaľ som nechcel stále vyťahovať a zatláčať tú závlačku. pretože pri stláčaní pedálu by ti ta hadička behala hore-dolu...
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex

Pa3k156
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 14 Apr 2010, 22:47

no ja som povytiahol závlačku potom som po vytiahol hadičku max čo sa dalo a viem na 100% že som hadičku nedržal ani nijak nefixoval len som stláčal pedál a dolieval kvapalinu a viem že v ložisku som nemal žiadnu kvapalinu lebo som ho čistil a mazal tak bolo ako keby som ho kúpil nové. Robil som to sám a žiadna kvapalina nikde neunikala ani kvapka. Ale možno je origo ložisko odlišné od druho výroby. Ale u mňa to šlo bez problémou
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

Pa3k156 napísal:no ja som povytiahol závlačku potom som po vytiahol hadičku max čo sa dalo a viem na 100% že som hadičku nedržal ani nijak nefixoval len som stláčal pedál a dolieval kvapalinu a viem že v ložisku som nemal žiadnu kvapalinu lebo som ho čistil a mazal tak bolo ako keby som ho kúpil nové. Robil som to sám a žiadna kvapalina nikde neunikala ani kvapka. Ale možno je origo ložisko odlišné od druho výroby. Ale u mňa to šlo bez problémou
mne islo o to, ze akonahle pumpujes pedalom, tak kvapalina vyjde von, a dnu si natiahne trochu vzduchu, tak preto som myslel, ze pri pumpovani, to treba drzat zatlacene. aspon u mna to tak bolo.. a to sa jednalo o spojku na 1,9JTD 147. tam je ten system podobny ako na 2.0TS.. ale mozno je trosku odlisny :)
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
Napísať odpoveď