JTS motory v AR 156

Všeobecné príspevky ohľadne motorov
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Tak ale poladene 2.4mjtd na cca 220ps a cca 450nm robi svoje caro a hlavne ked chces, tak ides za 6,5l
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

TS mam v 145-ke. Ale je to ten isty motor ako sa daval do 147 / 156 / GTV, 166 pokial viem. Najazdene ma viac ako 170.000. Podla mna cez 200.000. Zatial som robil iba beznu udrzbu - vymenu rozvodov, pumpy, naplni, sviecok, lambdy... Neviem co by som ti k tomu viac napisal. Kludne sa pytaj.

Ad selespeed. Mylis sa, ak si myslis, ze je to len automat. Je to vlastne manulana prevodovka s automatizovanim radenim. Nieco v style Ferrari. Pozri si recenziu jedneho Presovcana, co ju mal - http://moje.auto.cz/vijo/alfa.html .

2.4 JTD sa mi paci viac ako 1.9 hlavne kvoli zvukovemu prejavu. Aj 1.9 vies dostat vykonovo poriadne vysoko. Sarkan mi vravel, ze tu svoju ma na 260 k?! Ale mna proste zaujima aj zvukovy prejav. Preto som napr. zavisly na V6. V8 a V12 som pre istotu radsej este neskusal. A aj BMW R6 ma pekny zvuk, ale s talianom sa to neda porovnat. Mimochodom, viaceri "odbornici" sa vyjadrovali, ze Busso V6 je jeden z najlepsich a najkrajsie znejucich motorov.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Tak tak, V6 je parada, ale na dnesnu dobu na bezne jazdenie to nieje, ak to nieje s plynom. Ked 156 v benzine tak jedine V6. Ma to sice len 140kw, ale tak potiahne nieco. Ak si to auto chces uzit, radsej V6 s pokakanym motorom kupit a supnut tam 3.0V6 z gtv s nejakymi 166kw. V podstate motory rovnake, druha rj, druhe trisky, trochu vyfuk poriesit a valis s peknym vykonom. Tak by som to riesil ja. Ale ked priratam cenu plynu, to uz mozem rovno zivit aj 2.4jtd, kde budu urcite vecsie servisne naklady ked sa jedna o chip....
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

Suhlasim s Autockarom. 2.5 V6 kupis za smiesne peniaze, tak 1.500 EUR. Pri GTA rataj s 5.000 EUR a viac. V Nemecku sa hojne predavaju uz aj s LPG za cenu od 10.000 EUR.

Ale to si od nas asi nechcel pocut, co?
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

ale ved V6 motory sa davali len do predFL 156-ek nie? cize to pada, ja viem ze V6 je balzam na usi, ak by to bolo na plyn tak by to bolo aj financne unosne, ale nepotrebujem sa silou mocou nahanat a mat potom pripadne vycitky...
ano, 2.4JTDm takto poladena by bola urcite paradicka, ale tam by boli uplne inde aj servisne naklady, pretoze pri takychto upravach je urcite vacsia pravdepodobnost vydavkov...
celkovo pri najazde 10-12 tisic km rocne si myslim ze nema moc zmysel riesit naftu, tych 250€, ktore by som rocne usetril sa strati pri 1 vstrekovaci napriklad...
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Aj facelift su V6. Zrovna je jedna pekna V6 s doj. motorom, skocenym rozvodom. http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=83&t=12355" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak ak by si bral obycajne jtd, tak trisky viem vybavit po 80e kus repas, ja som tu investiciu obetoval, a je to hned ine, aj co sa tyka tahu. Len je ozaj citit tu kvalitnu slovensku naftu. Dva krat na shellke, prvy krat ok aj vykonovo, vydymil som ulicu. teraz druha nadrz a auto nedymi ani netaha...
Ma spravdu, co sa tyka JTD su tam vecsie investicie, ked ide o chip, tak novy zotrvacnik a spojka je samozrejmost. U 2.4ky je seriovy intercooler na zaplakanie, cize sa hodi ten poriesit na FMIC. Momentalne mi uz motor zozral jednu prevodovku, poutrhane silebloky motora, spalene oblozenie prednych brzd, atd... Kazdy spas nieco stoji.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

Autickar. Mozes prosim napisat viac o tom repasy trisiek? Ta cena je za trysku na vymenu za staru? Je na repas nejaka zaruka?
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Repas dodanej triskyje kompletny, vratane vymeny spicky. Je to bez blocku, bez nicoho, preto taka cena. Robi to panko popri robote, ako aj cerpadla a alternatory. Vo svojej robote robi v bosch centre a robi to hadam aj cez 20 rokov. Zaruka je otazna. Keby cosi ruplo hned po namontovani, nieje problem. Ak zisti, ze bola nejaka ciastocka v palivovej sustave a ta trisku rozbila... to by neuznal asi nikto. Pokial to bude za pol roka, to uz neuhada nik ani v normalnom servise. Bezna cena repasu trisky je cca 130e. Objednava sa podla jeho volneho casu, tak isto aj test, aj cokolvek. Novsie trisky nerobi ako napr mjtd, nema na to zatial testovaciu stolicu. Celkovo je panko overeny, krive slovo som nanho nepocul. Este test trisiek 10e kus. Pri triske tesne pred KO , ju test(v cene je cistenie) odrovna.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

Dakujem za vysvetlenie. Podam informaciu dalej. V pripade zaujmu mozem, mozem ta priamo kontaktovat?
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Jasne, ja to prezistim ked tak k nejakemu datumu, potom tam mozme s dotycnym skocit.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Napísať odpoveď