motor 3.2 JTS

Používateľov profilový obrázok

Autor témy
majlo
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 14 Jan 2012, 14:10

Nazdar páni.Má niekto skúsenosti s Alfou 159 3.2 jts Q4,poprípade aj iným modelom s motorom 3.2 jts?Najčastejšie poruchy a muchy toho motora?Teda okrem spotreby :D .Zatiaľ mám s ňou najazdené málo a chcem vedieť na čo so mám pripraviť..díkes
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=106&t=7632" onclick="window.open(this.href);return false;
pokial vies cesky :D
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
majlo
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 14 Jan 2012, 14:10

Toto som už pred časom čítal.Ešte nejaké skúsenosti?
Používateľov profilový obrázok

Xenn
Hlavný Administrátor
Príspevky: 624
Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
Kontakty:

Udajne sa to zadieralo, malo to problemy s mazanim v zakrutach (pri blbnuti samozrejme) Problemova bola nejaka, tusim, chybajuca priecka v olejovej vani, nakolko motor bol povodne konstruovany pre pozdlzne osadenie.

Ak sa Ti 159 paci chod do toho, fungovat to urcite bude a v TI packete to je naozaj nadherne auto, no ma dva minusy. Prvym je vaha, druhym absencia klasickeho Busso V6 motoru, ktory prestali pouzivat, myslim, koli emisiam. :)

edit:
Na sprintoch to nie je o moc rychlejsie nez 2.5 V6 156, na dialnici to ale ujst vie :)
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
majlo
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 14 Jan 2012, 14:10

No ja ju mám doma,takže viem ako to chodí :D .To že to 2.5 v6 neujde sa mi nechce veriť,to musel byť asi ten motor fakt pridretý.Ako chodí 3.2 v GTA neviem,nikdy som v nej nešiel.Aj s pomerne ťažkým autom ako je 159 ten motor ide ako odtrhnutý z reťaze,pri vytočenej dvojke je zrýchlenie do 120 fakt dobré,no skôr som touto témou mal na mysli skúsenosti typu-po koľkých km meniť olej a pod.V príručke je predpísaný interval 30 000km no čítal som od pár majiteľov že je dobré ho meniť oveľa skôr,napr po 15 000km.
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

Pisal som o tom v vo vedlajsom vlakne. Podla mna nebude velky rozdiel medzi tymi GM JTS-kami - http://alfa156.sk/viewtopic.php?f=81&t=3779 .

Ohladom vymeny oleja vo vseobecnosti. Podla mojho nazoru ho treba menit po roku, alebo 10 - 15.000 km. Nic sa tym nepokazi, ba naopak. A dnes uz zozenies kvalitnu syntetiku skutocne lacno - toto davam do TS i V6 http://www.ebay.de/itm/5-50-l-Agip-Raci ... 1c3f6ffeac .
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
majlo
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 14 Jan 2012, 14:10

díkes ;)
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16

olej každy rok alebo okolo 10 tisic
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423

bjukemen
Príspevky: 746
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

tu
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

To su hole cisla. Nic viac. Ako ked nemecki novinari testuju auto a meraju kazdu somarinu. V reale to moze byt uplne inak. Najma ked pride na jazdne vlastnosti v zakrutach (a nie len hlupe zrychlenie na rovinke) a hlavne pocit z jazdy. Mozes mat stareho veterana, co ma 80hp a zazit s nim viac zabavy ako napr. s nezazivnym 3.0 TDI co ma 300hp a navyse vysi pred prednou napravou sterilneho Audi.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
Napísať odpoveď