rada pri kupe 159
Napísané: 20 Dec 2012, 07:55
Ahoj, je tu prosim Vas niekto kto vlastni alebo sa vyzna v 159 2.4JTDM? Rad by som si nehal poradit ohladom kupi tohoto modelu, kedze mam jeden vyhliadnuty a aj zbezne odskusany.
Mam moznost kupit 159 s touto motorizaciou servisnou historiou a podstivimi 150 000 Km. Toto auto bola vzdy moja srdcova zalezitost, asi tak, ze srdce a vsetky citove zmysly vravia 159 159 159 a vsetky pragmaticke a konzumne zmysly vravia bmw 320d bmw 320d :D Ale tentokrat dam na tie srdcove, sak zivot je o tom
Viem,ze toto je 156 forum, ale verim tomu, ze zopar ludi tu ma skusenost aj so 159 kedze je tato v poslednej dobe asi najviac ospevovana ako aj v inych kruhoch najviac zatracovana, cize uplne kontroverzna.
AKo som pisal auto som bol previest, este ma ale caka servisna prehliadka a aj diagnostika, ktoru si viem spravit aj sam. Do coho sa vsak nevyznam je mechanicka stranky alfy, na co trpi pri danom najazde Km, ako odtestovat DPF na kolko je funkcny, ako rozpoznat problem na ramenach respektive riadeni a tak dalej.
Auto po nastartovani mierne popiskovalo na niektorej kladke, co sa utisilo asi po minute, dlho nebolo nastartovane. Chod na volnobech bez vedlajsich zvukovych prejavov, motor sa zohrial po par km co ma udivilo, maree to trva o dost dlhsie. Riadenie primerane tuhe a velmi presne bez zvukovych prejavov pri toceni. Pri prejazde vacsimi nerovnostami stare zname buchnutie na lavej strane typu, rameno sa hlasi na vymenu, teda aspon na marei to tak bolo. Bude to rameno? horne? ktore je viac nachylne? moze to byt riadenie? vraj a toto vedelo na 159 odchadzat, len neviem ako sa to prejavuje.
Tah motora neviem posudit, oproti 2.4JTD bol neskutocny priam brutalny, bal som sa to na uzkej ceste zosliapnut na podlahu, zatah plynuly az do vysokych otacok nezaznamenal som ani turbodieru ziadnu ako na marei okolo 3000 otackach, ukazovatel turba ukazoval 1.6 baru.
Pri zapnutom VDC na uplne mokrej ceste na jednotke plny plyn kolesa preklzovali, na dvojke uz vobec, moze to takto byt? nepredpokladam ze VDC to na mokrej cest zvladne pri plnom na jednotke.
Auto sa ovlada perfektne naozaj je to radost soferovat, ale to uz nesuvisi s technickym stavom, ale skor s mojou pasiou pre toto auto a preto by som bol nerad aby som prehliadol nejaky fatalny problem.
Auto malo repasovane vstreky a o dalsom servise budem informovany, kedze predajca (importer znacky fiat a alfa romeo) auto servisuje od 0 Km cize od novoty. Je to verzia 210k a rocnik 2007.
Touto cestou by som chcel oslovit aj pripadneho alfistu z Bratislavy alebo okolia, ktory sa vyzna, ci by mi pri kontrole vozidla neasistoval, kludne aj na revanz, napriklad v podobe diagnostikovania jeho alfy, mam FiatECUscan a nejake alfy som uz diagnostikoval.
Za rady a postrehy na co dat pozor velmi pekne dakujem.
Duri
Mam moznost kupit 159 s touto motorizaciou servisnou historiou a podstivimi 150 000 Km. Toto auto bola vzdy moja srdcova zalezitost, asi tak, ze srdce a vsetky citove zmysly vravia 159 159 159 a vsetky pragmaticke a konzumne zmysly vravia bmw 320d bmw 320d :D Ale tentokrat dam na tie srdcove, sak zivot je o tom
Viem,ze toto je 156 forum, ale verim tomu, ze zopar ludi tu ma skusenost aj so 159 kedze je tato v poslednej dobe asi najviac ospevovana ako aj v inych kruhoch najviac zatracovana, cize uplne kontroverzna.
AKo som pisal auto som bol previest, este ma ale caka servisna prehliadka a aj diagnostika, ktoru si viem spravit aj sam. Do coho sa vsak nevyznam je mechanicka stranky alfy, na co trpi pri danom najazde Km, ako odtestovat DPF na kolko je funkcny, ako rozpoznat problem na ramenach respektive riadeni a tak dalej.
Auto po nastartovani mierne popiskovalo na niektorej kladke, co sa utisilo asi po minute, dlho nebolo nastartovane. Chod na volnobech bez vedlajsich zvukovych prejavov, motor sa zohrial po par km co ma udivilo, maree to trva o dost dlhsie. Riadenie primerane tuhe a velmi presne bez zvukovych prejavov pri toceni. Pri prejazde vacsimi nerovnostami stare zname buchnutie na lavej strane typu, rameno sa hlasi na vymenu, teda aspon na marei to tak bolo. Bude to rameno? horne? ktore je viac nachylne? moze to byt riadenie? vraj a toto vedelo na 159 odchadzat, len neviem ako sa to prejavuje.
Tah motora neviem posudit, oproti 2.4JTD bol neskutocny priam brutalny, bal som sa to na uzkej ceste zosliapnut na podlahu, zatah plynuly az do vysokych otacok nezaznamenal som ani turbodieru ziadnu ako na marei okolo 3000 otackach, ukazovatel turba ukazoval 1.6 baru.
Pri zapnutom VDC na uplne mokrej ceste na jednotke plny plyn kolesa preklzovali, na dvojke uz vobec, moze to takto byt? nepredpokladam ze VDC to na mokrej cest zvladne pri plnom na jednotke.
Auto sa ovlada perfektne naozaj je to radost soferovat, ale to uz nesuvisi s technickym stavom, ale skor s mojou pasiou pre toto auto a preto by som bol nerad aby som prehliadol nejaky fatalny problem.
Auto malo repasovane vstreky a o dalsom servise budem informovany, kedze predajca (importer znacky fiat a alfa romeo) auto servisuje od 0 Km cize od novoty. Je to verzia 210k a rocnik 2007.
Touto cestou by som chcel oslovit aj pripadneho alfistu z Bratislavy alebo okolia, ktory sa vyzna, ci by mi pri kontrole vozidla neasistoval, kludne aj na revanz, napriklad v podobe diagnostikovania jeho alfy, mam FiatECUscan a nejake alfy som uz diagnostikoval.
Za rady a postrehy na co dat pozor velmi pekne dakujem.
Duri