10v alebo 20v?
-
- Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
Ak sa bavime o 2.4 JTD. Rovnaky motor sa daval aj do 156-ky. Takze skusenosti by malo byt dost. Osobne som pocul lepsie referencie na novsi 24V.
Osobne by som ale u 166-ky isiel do 3.0 alebo 3.2 V6 + LPG.
Osobne by som ale u 166-ky isiel do 3.0 alebo 3.2 V6 + LPG.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
-
- Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
Mas pravdu. Ceny su priaznive. Vacsina ludi preferuje bud mensie alebo praktickejsie auta. A V6 bude este zaujimavejsia.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
-
- Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
Ked kupujes ojazdene auto vzdy treba ratat s dodatocnymi nakladmi. Nahradne diely su za rovnake ceny ako vsade inde. Najdrahsie byvaju iba specificke vyrobky na maloseriove kusy ako napr. 156/147 GTA.
AR 166 je v celku rozsirene auto. Karosarskych dielov mas spustu. Za smiesne peniaze kupis dalsie auto, "vykuchas" ho. Predas co nepotrebujes a este zarobis. Nove diely, ktore sa opotrebuvaju kupis zase lacno v zahranici cez e-bay alebo ine specializvoane stranky.
Cize vsetko rovnake ako u vacsiny AR. Pokazit sa moze cokolvek na akomkolvek aute. Vo firme mame "bozskeho" Lexusa a po necelych 100 tis sa menila prasknuta hlava.
AR 166 je v celku rozsirene auto. Karosarskych dielov mas spustu. Za smiesne peniaze kupis dalsie auto, "vykuchas" ho. Predas co nepotrebujes a este zarobis. Nove diely, ktore sa opotrebuvaju kupis zase lacno v zahranici cez e-bay alebo ine specializvoane stranky.
Cize vsetko rovnake ako u vacsiny AR. Pokazit sa moze cokolvek na akomkolvek aute. Vo firme mame "bozskeho" Lexusa a po necelych 100 tis sa menila prasknuta hlava.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
-
- Príspevky: 95
- Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 19:23
ak nie v6 tak ja by som radsej siel uz do 20V,ale stym nechcem povedat ze ak by sa naskitla dobra kupa na zachovaly 2,4 10v ze by som nezobral.Znamy mal 2.0 V6T a bolo to velmi dobre auto,vykon pohodlie,a vyzor ako svina.
U mna tronf je 166 3,2 v6 TI
U mna tronf je 166 3,2 v6 TI
-
- Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
24V JTD:) a ja ze co mi na tom nesedi! Dakujem Tomasito.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
-
- Príspevky: 95
- Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 19:23
tak ono to moze aj tak sediet 20ventilov v hlave a styri ventily v kolesach=24V
Ale nie srandujem,pomylit sa moze kazdy,normalna vec.
Ale nie srandujem,pomylit sa moze kazdy,normalna vec.
-
- Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
Tomasito156 napísal:tak ono to moze aj tak sediet 20ventilov v hlave a styri ventily v kolesach=24V
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."