10v alebo 20v?


Autor témy
CAWO
Príspevky: 243
Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 21:01

Ahojte. ma niekto skusenosti, postrehy, ktory motor je spolahlivejsi? Myslim ci klasicky 150 konovy 10ventil alebo 175 konovy 24ventil. pre a proti?
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

Ak sa bavime o 2.4 JTD. Rovnaky motor sa daval aj do 156-ky. Takze skusenosti by malo byt dost. Osobne som pocul lepsie referencie na novsi 24V.

Osobne by som ale u 166-ky isiel do 3.0 alebo 3.2 V6 + LPG.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."

Autor témy
CAWO
Príspevky: 243
Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 21:01

strasne sa mi paci ta 166 a na nete su za dobre ceny, ay su lacne. len potrebujem predat najskor moje :-(
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

Mas pravdu. Ceny su priaznive. Vacsina ludi preferuje bud mensie alebo praktickejsie auta. A V6 bude este zaujimavejsia.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."

Autor témy
CAWO
Príspevky: 243
Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 21:01

ak ja hladam prave nieco take ako je 166:-) za malo penazov vela muziky. Je to velke, pohodlne, spolahlive a lacne a neskutocne dobre to vypada, navyse nahradne diely su asi neni az tak drahe,ci?
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

Ked kupujes ojazdene auto vzdy treba ratat s dodatocnymi nakladmi. Nahradne diely su za rovnake ceny ako vsade inde. Najdrahsie byvaju iba specificke vyrobky na maloseriove kusy ako napr. 156/147 GTA.

AR 166 je v celku rozsirene auto. Karosarskych dielov mas spustu. Za smiesne peniaze kupis dalsie auto, "vykuchas" ho. Predas co nepotrebujes a este zarobis. Nove diely, ktore sa opotrebuvaju kupis zase lacno v zahranici cez e-bay alebo ine specializvoane stranky.

Cize vsetko rovnake ako u vacsiny AR. Pokazit sa moze cokolvek na akomkolvek aute. Vo firme mame "bozskeho" Lexusa a po necelych 100 tis sa menila prasknuta hlava.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."

Tomasito156
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 19:23

ak nie v6 tak ja by som radsej siel uz do 20V,ale stym nechcem povedat ze ak by sa naskitla dobra kupa na zachovaly 2,4 10v ze by som nezobral.Znamy mal 2.0 V6T a bolo to velmi dobre auto,vykon pohodlie,a vyzor ako svina.
U mna tronf je 166 3,2 v6 TI
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

24V JTD:) a ja ze co mi na tom nesedi! Dakujem Tomasito.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."

Tomasito156
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 19:23

tak ono to moze aj tak sediet 20ventilov v hlave a styri ventily v kolesach=24V :-)
Ale nie srandujem,pomylit sa moze kazdy,normalna vec.
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

Tomasito156 napísal:tak ono to moze aj tak sediet 20ventilov v hlave a styri ventily v kolesach=24V :-)
:applause
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
Napísať odpoveď