Termostat z renaultu?
-
- Príspevky: 243
- Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 21:01
no ze ci ten termostat vie zavriet aj vnutorny okruch. ked nie tak voda sa bude tlacit len malym okruhom lebo sa jej pojde tade lahsie ako cez velky okruha a tym padom sa motor prehreje ked bude namahany viac(leto, klima, lne auto ludi, kopec)
-
- Príspevky: 243
- Dátum registrácie: 13 Sep 2009, 21:01
ano to som chcel vediet ci je plnohodnotny. nevies aky je vnutorny okruh? len v motore cez vodnu pumpu mimo chladica. a ked termostat nedovrie poraidne zadnu stranu myslim, tak voda ide lahsou cestou (vnutorny okruh) a neochladi ju tak rychlo ako ked ide cez velky okruh (chladic) opravte ma ak sa mylim..
-
- Moderátor
- Príspevky: 583
- Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54
Aj tak nerozumiem. Nedáva to zmysel a tvoje posledné dva príspevky si odporujú. Ak je "vnútorný okruh" motor a vodná pumpa a "vonkajší okruh" chladič, tak potom je vnútorný okruh uzatvorený pokým motor nedosiahne prevádzkovú teplotu. Potom sa otvorí termostat a pustí vodu do chladiča (veľký okruh) aby sa motor ochladil.
A tá malá čierna rúrka, ktorú spomínaš, je zrejme prívod vody do kúrenia.
A tá malá čierna rúrka, ktorú spomínaš, je zrejme prívod vody do kúrenia.
-
- Moderátor
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 19:56
Peto ma pravdu, pre lepsiu predstavivost pripajam obrazok z ePERu:PetoNK napísal:Aj tak nerozumiem. Nedáva to zmysel a tvoje posledné dva príspevky si odporujú. Ak je "vnútorný okruh" motor a vodná pumpa a "vonkajší okruh" chladič, tak potom je vnútorný okruh uzatvorený pokým motor nedosiahne prevádzkovú teplotu. Potom sa otvorí termostat a pustí vodu do chladiča (veľký okruh) aby sa motor ochladil.
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm Alfa Rosso, Eibach Pro-System kit, EGR off, K&N filter, Novitec 180HP 345Nm