Zaslepenie EGR ventilu
-
- Príspevky: 193
- Dátum registrácie: 20 Feb 2009, 21:11
-
Autor témy - Príspevky: 113
- Dátum registrácie: 19 Feb 2009, 15:44
PaloM: na zatuhnute srouby sa mi osvedcila taka sranda ... skus ich poliat brzdovou kvapalinou a nechaj chvilku posobit. Udajne je na to dobra aj obycajna coca-cola, znie to divne ale ked si pozres podrobne chemicke zlozenie coca-coly tak zistis ze obsahuje ten isty prvok co citsice na hajzle : vcelku univerzalna vodicka ... rozpusta aj zuby a dokaze vycistit zascnutu krv a sa sa nou vyjestit chrom. Radsej pivo ako colu :
Andree85: EGR je najlepsie zaslepit tak aby donho nevstupovali vyfukove plyny. Ked ho zalepis tak ze do neho idu tak sa zasere este skor ako ked neni zaslepeny. Ja mam elektromagneticky ovladany EGR ventil cize neviem ako je konstrukcne vyrieseny tento podtlakovy, ci ma niekde na vstupe moznost zaslepenia. relativne by v tvojom pripade stacilo odpojit tu ovladaciu hadicku s tsm kde sa pripaja na EGR strcit do nej nejaku sroubu.
Andree85: EGR je najlepsie zaslepit tak aby donho nevstupovali vyfukove plyny. Ked ho zalepis tak ze do neho idu tak sa zasere este skor ako ked neni zaslepeny. Ja mam elektromagneticky ovladany EGR ventil cize neviem ako je konstrukcne vyrieseny tento podtlakovy, ci ma niekde na vstupe moznost zaslepenia. relativne by v tvojom pripade stacilo odpojit tu ovladaciu hadicku s tsm kde sa pripaja na EGR strcit do nej nejaku sroubu.
EGR off, Xenon lights 8000k, 17" rims, little bit styled :)
Lepšia srnka na ĺade, ako piesok v koláči !!!
Lepšia srnka na ĺade, ako piesok v koláči !!!
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35
Vysrubujes ho von a das pod neho plech,alebo 10 korunu..... : a tym zabranis vstupu vyfuk. plynov do neho...Lubo-ss napísal:PaloM: na zatuhnute srouby sa mi osvedcila taka sranda ... skus ich poliat brzdovou kvapalinou a nechaj chvilku posobit. Udajne je na to dobra aj obycajna coca-cola, znie to divne ale ked si pozres podrobne chemicke zlozenie coca-coly tak zistis ze obsahuje ten isty prvok co citsice na hajzle : vcelku univerzalna vodicka ... rozpusta aj zuby a dokaze vycistit zascnutu krv a sa sa nou vyjestit chrom. Radsej pivo ako colu :
Andree85: EGR je najlepsie zaslepit tak aby donho nevstupovali vyfukove plyny. Ked ho zalepis tak ze do neho idu tak sa zasere este skor ako ked neni zaslepeny. Ja mam elektromagneticky ovladany EGR ventil cize neviem ako je konstrukcne vyrieseny tento podtlakovy, ci ma niekde na vstupe moznost zaslepenia. relativne by v tvojom pripade stacilo odpojit tu ovladaciu hadicku s tsm kde sa pripaja na EGR strcit do nej nejaku sroubu.
Coca-Colu mozem potvrdit a brzdovku tiez,ale cervenu a ta sa da uz len tazko zohnat
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35
A jedna vyhoda bola,ze kedysi sa to doma v litroch povalovalo.... :censored:PaloM75 napísal:na tu brzdouku sa pamatam, ked som bol maly, tak na montovanie resp. rozmontovanie moskvica sa jej minulo na litre
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
-
- Príspevky: 193
- Dátum registrácie: 20 Feb 2009, 21:11
klesne vykon a nejde dalej?? ci len cukne a akceleruje..???alfasala napísal:moze robit EGR ,ze pri 2500-2700 otackach mi klesne vykon ? vobec mi nedymi spotreba v pohode a vahu vzduchu som uz vymenil. co vi na to ?