Strana 4 z 36

Re: Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Napísané: 02 Apr 2009, 08:01
od používateľa alfik
Toto isté turbo (GT 1544) sa používa aj u Octavie I. a Golfu, kde je fabricky nastavené na 1,1 Bar. Výrobca k tomuto modelu udáva max. dlhodobo prípustný tlak 1,5Bar. Samozrejme, že čím viac tlaku, tým vyššie otáčky a kratšia životnosť. Preto nejdeme na 1,5, ale len na 1,2. Pre ilustráciu, väčšina turieb Garrett pre diesely je stavaná na tlak do 1,5Bar , a napr. motory common rail 2. generácie (multijet) majú už výrobcom nastavený tlak na 1,3Bar.
A co unijet.Ten ma myslim rovnake turbo ako multijet,alebo sa mylim?

Re: Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Napísané: 02 Apr 2009, 19:40
od používateľa migeljtd
ahoj sarkan, ako postupovat pri tomto zakroku ??? Tlak zvýšiš u 1.9JTD 105k tak, že rozoberieš regulátor a skrátiš tyčku o 1cm. Bude to potom plniť cca na 1,2Bar. vies mi to nejak konkretizovat, kde to najdem ???? asi na turbe ze ? je ten zakrok zlozity ????? podla textu co si napisal to vyzera jednoducho

Re: Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Napísané: 03 Apr 2009, 23:32
od používateľa paldo3
sarkan nazdarek,.,.,počuj kolko by stalo take chipnutie 2,4jtd 100kw?,.,.,.nebude to mat vpliv nejak ekstremne na lamelu? lebo som počul že hu može rostrhnut,alebo take niečo

Re: Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Napísané: 05 Apr 2009, 18:36
od používateľa migeljtd
sarkan prosim ta vies mi povedat trebars s tejto fotky , ktora cast je regulator ???? az sa to tu wobec nachadza :clapping:

Re: Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Napísané: 05 Apr 2009, 18:37
od používateľa migeljtd
alebo s tejto dalsej fotky

Re: Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Napísané: 05 Apr 2009, 19:51
od používateľa PetoNK
:) nie je to tá dózička s tým tiahlom/tyčkou?...do dózičky by mala ísť hadička

Re: Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Napísané: 06 Apr 2009, 13:27
od používateľa alpiners2
len opatrne :acute:

Re: Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Napísané: 06 Apr 2009, 14:06
od používateľa migeljtd
a ma to niekto s vas tak spravene ??? aj by som sa do toho pustil :clapping: , co tym ovplyvnim ???? je tam nejaky citelny rozdiel ??? sarkan tu pisal ze to bude potom tlacit cca 1.2 bar , aky to ma dopad na turbo ?

Re: Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Napísané: 07 Apr 2009, 05:49
od používateľa alpiners2
keď je tam 1544 tak zvláda 150ps.

Re: Všetky Vaše otázky ohladne chiptuningu

Napísané: 07 Apr 2009, 08:28
od používateľa alpiners2
alfa romeo 159 2,4 jtdm 200ps - mapa tlaku turba. niekto sa na to pýtal tak to prikladám.

tie čísla v tabuľke od 0-100 znamenajú stlačenie plynového pedála, v ľavom stĺpci tie čísla vyjadrujú otáčky motora