ak mas prepojene v kabli piny 1,3,7,9, tak by ti to malo nacitat aj motor bez problemov. ale dalsi problem nastava ak nemas registrovanu alebo cracknutu verziu. vtedy su niektore polozky vysvietene na cerveno a jednoducho sa k nim nepripojis
________________________ AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07 AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01 AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
Ideálne je každý osobne cez prepínač. Na stránke MESu je niekde aj napísané ktoré sa dajú spojiť a ktoré sa spojiť nedajú. ABS buď jednotka alebo trojka, nepamätám sa presne.
Alfa 166 fl 2.4 JTD 110kW
Lancia Lybra SW 2.4JTD 103kW
ex: nedobrovoľne Lybre 2.4 JTD 110kW, AR 156 2.4JTD, Lancia 2*Lybra SW JTD, 3*Delta TD, Fiat Marea SW 1.6
A to si už kúpil kábel ktorý mal všetky piny natvrdo spojené? To by si ho musel rozobrať a pozrieť ako to tam je. Ak sa do toho nerozumieš nájdi niekoho kto by ti to urobil na prepínač. Ak by si bol bližšie tak by som ti to upravil. Pokiaľ nikoho takého nepoznáš tak by ešte bolo možno jedno riešenie.
Alfa 166 fl 2.4 JTD 110kW
Lancia Lybra SW 2.4JTD 103kW
ex: nedobrovoľne Lybre 2.4 JTD 110kW, AR 156 2.4JTD, Lancia 2*Lybra SW JTD, 3*Delta TD, Fiat Marea SW 1.6
Ahoj. Hej takto som to kúpil tu z fóra od Tona. Skúsim napísať aký FES používal on ale predpokladám, že by to malo byť jedno.
Rozobrať to môžem ale do el. sa nerozumiem tak neviem čo vymyslím.
Čo ťa ešte napadlo?