Aký výfuk
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 496
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
- Kontakty:
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 496
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
- Kontakty:
-
Autor témy - Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 27 Jún 2010, 11:03
-
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: 31 Mar 2009, 21:52
Tiez som nad tymto poliakom kedysi rozmyslal z dovodu ze ako jeden z mala CERTIFIKOVANYCH vyfukov ma peknu ovalnu 140x70mm koncovku. Lenze zvukovo si neviem predstavit ako by bol na tom, na V6 som ho este nepocul a na TS motoroch to bohvieco nebolo, to iste aj na autach inych znaciek. Tak isto nie je z nerezu cize dozivotna zalezitost to rozhodne nebude,Lukass napísal:Ako sú na tom výfuky zn. Ulter Sport ??? http://www.tuningweb.sk/sindex.php?idvy ... akc=detail
Cenovo je na tom celkom nizko oproti renomovanym talianskym znackam ale za 200eur sa da uz spravit koncovy tlmic od AMA-kov a ten bude na tom zvukovo aj kvalitativne niekde inde ..... Doporucujem ti bud doplatit na ragazzon/supersprint pripadne CSC alebo si to dat spravit v ame.
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW
ex-156 2.0 TS 114kW
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
Presne Ti neporadim ale urcite zi zaobstaraj nieco s certifikatom, usetri Ti to kopec starosti. Ale ja by som, ak sa ti jedna len o koncovy tlmic, siahol asi po Ragazzone, ale nie po duplexe, radsej nejakky klasicky "jednotresk" bud s ovalom alebo s kruhovou dvojkoncovkou.
Pozri na www.chevron-racing.com
V pripade celonerezu od zvodov az po konec by som odporuil spominanych AMA, Chalani robia cely vyfuk priamo na aute cize tam bude 100% pasovatelnost a urcite aj vykonnostny narast.
Zial cena je tam trocha vyssia.
Pozri na www.chevron-racing.com
V pripade celonerezu od zvodov az po konec by som odporuil spominanych AMA, Chalani robia cely vyfuk priamo na aute cize tam bude 100% pasovatelnost a urcite aj vykonnostny narast.
Zial cena je tam trocha vyssia.
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
-
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: 31 Mar 2009, 21:52
Xenn napísal:Presne Ti neporadim ale urcite zi zaobstaraj nieco s certifikatom, usetri Ti to kopec starosti. Ale ja by som, ak sa ti jedna len o koncovy tlmic, siahol asi po Ragazzone, ale nie po duplexe, radsej nejakky klasicky "jednotresk" bud s ovalom alebo s kruhovou dvojkoncovkou.
Pozri na http://www.chevron-racing.com
V pripade celonerezu od zvodov az po konec by som odporuil spominanych AMA, Chalani robia cely vyfuk priamo na aute cize tam bude 100% pasovatelnost a urcite aj vykonnostny narast.
Zial cena je tam trocha vyssia.
Uz vidim Lukassa ako by sa rozhodol pre komplet AMA celonerez vratane zvodov za 1500-2000eur a uz duplom vidim AMAka ako mu na to povie : "Jasne neni problem, zapiseme ta hned na zajtra, my predsa milujeme robit zvody na alfacke V6 koli prikladne kralovskemu priestoru medzi motorom a protipoziarnou prieckou vdaka motoru ulozenemu napriec !" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
*** admin ***
Lukass polozil otazku, tak mu odpovedam k teme
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW
ex-156 2.0 TS 114kW