Aký výfuk
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
Ak mas na tom vyfuku stitok s cislom, skus napisat niekomu kto predava supersprinty a poprosit ho nech poziada vyrobcu o duplikat certifikatu. Ja som to tak spravil pri ragazzone a nebol problem, stalo to nejakych, neviem, 30e aj s postovnym.denny224 napísal:ako s tym certifikatom, tiez by sami hodil jeden kusok
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
mozno to bude menej treba skusit, a ten stitok bol na spodnej strane tlmica, tak by stacilo len ahnut pod auto alebo tam supnut fotak
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
-
- Príspevky: 237
- Dátum registrácie: 19 Júl 2012, 16:21
No vyfuk mi po dlhsej dobe nejak prestava vyhovovat ... ako sa zmeni charakteristika zvuku ked nahodim front a central ? (v resp. keby som central dal urobit z nerezovych trubiek ?)
http://www.supersprint.com/en/BG/prod-1 ... 280BA.aspx
http://www.supersprint.com/en/BG/prod-1 ... 280BA.aspx
-
- Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
Preco ti nevyhovuje? Je prilis hlucny? Rezonuje?
Podla mna jedna z najlepsich zmien co sa zvuku tyka je vymeit predne zvody za tzv. CF2, cize bez katalyzatorov. Starsie 2.5 ich mali bez, novsi uz s katalyzatorom. Ten katalyzator funguje aj ako tlmic. Ja som teda vymenil zvody a kupil rovnako dlhe nerezove rury, co predava kamarat. Zvysok vyfuku ostal OEM a podla mna vyborny vysledok. Krasny vysoko polozeny zvuk (nie ako tie Nemecke dunive Remus a pod.), bez rusivych pazvukov a zbytocneho bolenia hlavy pri jazde napr. po dialnici.
Pre porovnanie - OEM:
A takto to "spieva". A este krajsie pod zatazou na ceste.
http://youtu.be/X8RHe5yJ-4E?list=UUeqOIMdy9VuWGa_zAm6DdBA
http://youtu.be/X8RHe5yJ-4E?list=UUeqOI ... a_zAm6DdBA
Podla mna jedna z najlepsich zmien co sa zvuku tyka je vymeit predne zvody za tzv. CF2, cize bez katalyzatorov. Starsie 2.5 ich mali bez, novsi uz s katalyzatorom. Ten katalyzator funguje aj ako tlmic. Ja som teda vymenil zvody a kupil rovnako dlhe nerezove rury, co predava kamarat. Zvysok vyfuku ostal OEM a podla mna vyborny vysledok. Krasny vysoko polozeny zvuk (nie ako tie Nemecke dunive Remus a pod.), bez rusivych pazvukov a zbytocneho bolenia hlavy pri jazde napr. po dialnici.
Pre porovnanie - OEM:
A takto to "spieva". A este krajsie pod zatazou na ceste.
http://youtu.be/X8RHe5yJ-4E?list=UUeqOIMdy9VuWGa_zAm6DdBA
http://youtu.be/X8RHe5yJ-4E?list=UUeqOI ... a_zAm6DdBA
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
Trosku OT ale:
Potreboval by som nejakym vyraznym sposobom zredukovat teplo pod kapotou. Pomohli by tie termopasky na zvodoch? Po chvili agresivnejsej jazdy citim ake je to auto mrtve, ked sa rozohreje. Este zvazujem natiahnut nejaku vzduchovu hadicu aby sa to tam trocha rozohnalo.
Potreboval by som nejakym vyraznym sposobom zredukovat teplo pod kapotou. Pomohli by tie termopasky na zvodoch? Po chvili agresivnejsej jazdy citim ake je to auto mrtve, ked sa rozohreje. Este zvazujem natiahnut nejaku vzduchovu hadicu aby sa to tam trocha rozohnalo.
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
-
- Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
Neviem ci ti rozumiem. Chladiaca sustava by mala predsa udrziavat viac menej optimalnu teplotu motora. Ak sa prehrieva, cize teplota ti stupa nad 90°C tak je chyba tam.
Ak ti klesa vykon a neprehrieva sa, tak nasava teply vzduch. Co by nemalo, kedze cely OEM intake je robeny ako cold intake. Berie studeny vzduch z okolia.
Co ti tie pasky pomozu je udrzat trochu nizsiu teplotu kvoli ostatnym komponentom (napr. ECU, ktora je za motorom) a zlepsit odvod spalin udrzanim ich teploty (treba to brat ale s rezervou).
Potom je este jedna vec a to je teplota oleja. Tam vyrazne pomoze novy chladic (najma ked uz ho mas zvetrany), resp. upgrade na efektivnejsi (Autolusso ma nejaky Mocal kit). To by malo pomoct hlavne ked sa pohybujes a nestiha ti to za jazdy uchladit. Inak je tam termoventil.
Ak ti klesa vykon a neprehrieva sa, tak nasava teply vzduch. Co by nemalo, kedze cely OEM intake je robeny ako cold intake. Berie studeny vzduch z okolia.
Co ti tie pasky pomozu je udrzat trochu nizsiu teplotu kvoli ostatnym komponentom (napr. ECU, ktora je za motorom) a zlepsit odvod spalin udrzanim ich teploty (treba to brat ale s rezervou).
Potom je este jedna vec a to je teplota oleja. Tam vyrazne pomoze novy chladic (najma ked uz ho mas zvetrany), resp. upgrade na efektivnejsi (Autolusso ma nejaky Mocal kit). To by malo pomoct hlavne ked sa pohybujes a nestiha ti to za jazdy uchladit. Inak je tam termoventil.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."