
Zároveň si to tu píšem aj pre seba, aby som mal v tom lepší poriadok, keďže excel si k tomu nepíšem

Niektoré veci bolo treba robiť, ale boli aj veci, ktoré som robil preventívne, takže:
6.1.2019 (241 000 km)
Rozvodová sada INA (60 €) + vodná pumpa METELLI (40 €)
Napinák klinového remeňa DAYCO (68 €)
2x vodiaca kladka klin. remeňa DAYCO (10 €), SKF (30 €)
Klinový remeň DAYCO (9 €)
Uloženie motora a prevodovky - 3 silentbloky (90 €)
Vonkajšia a vnútorná manžeta spolujazdcovej poloosi
2.5.2019 (245 000 km)
Horné uloženie zadných tlmičov (50 €)
Zadné pružiny KYB (40 €)
17.7.2019 (247 000 km)
Horné uloženie predných tlmičov (21 €)
Predné horné ramená Lemforder (76 €)
Zadné tyčky stabilizátora Meyle HD (22 €)
Snímač otáčok kľuky Bosch (20 €)
19.9.2019 (249 200 km)
Motorový olej Selenia TD 10w40 (31 €)
Prevodový olej Total 75w80 - 2l (10 €)
Filtre vzduch, olej, kabína (14 €)
Nový Denso alternátor - starý mal prasknutý obal (140 €)
Repas turba (190 €) - tým sa vyriešilo padanie do núdzaku v dôsledku vysokého tlaku preplňovania, očividne bola kusnutá variabilita
Montážna sada turba (25 €)
Komplet predná náprava okrem horných ramien - spodné ramená TRW, čapy a tyčky riadenia TRW, tyčky stabilizátora TRW (250 €) Polyuretánové uloženia stabilizátorov vpredu a vzadu 4 ks (40 €)
3.10.2019 (249 500 km)
4 ks zadné priečne ramená Moog (76 €)
2 ks polyuretánový silentblok do tehlice zadnej nápravy (22 €)
2 ks pozdĺžne ramena zadnej nápravy TRW (116 €)
16.1.2020 (255 800 km)
5 ks žhavičov Beru (60 €)
Lanká ručnej brzdy TRW (21 €)
Predné pružiny podvozku Bilstein B3 OE (62 €)
Horný silentblok motora - kosť Impergon (10 €)
Zadné tlmiče Bilstein B4 OE (134 €)
Predné tlmiče Originál Ricambi (30 €) - podarilo sa vyrepovať veľmi dobrú cenu
Prachovky na tlmiče KYB (9 €)
23.1.2020
4 ks nové zimné pneu BF-Goodrich G-force Winter 2; 205/55 R16; DOT: 50/19 (200 €)
2.4.2020 (260 000 km)
Repas predných a zadných brzdových strmeňov + vodítka + pravý zadný strmeň originál Fiat nový - znova za podpultové ceny (100 €)
28.4.2020
4 ks nové letné pneu Vredestein Ultrac Satin XL; 215/45 R17; DOT: 12/20 (285 €)
Jazdené elektróny Alfa Romeo 5x98 R17 (150 €)
10.5.2020 (262 000 km)
Termostat Behr (65 €)
Váha vzduchu Bosch (67 €) - problém s nízkymi reálnymi hodnotami vzduchu na diag sa nevyriešil, po odpojení váhy tiež ukazuje bludy. Bude treba riešiť soft v RJ
Snímač tlaku sania/preplňovania Bosch (20 €)
10.6.2020 (263 000 km)
Motorový olej Selenia TD 10w40 (33 €)
Filtre vzduch, olej, palivo UFI (27 €)
Zadný tlmič výfuku MTS + nový pletenec (127 €)
Kat vymenený za rúru
29.7.2020 (265 500 km)
Remenica kľuky Dayco (90 €)
Vonkajšia manžeta pravej poloosi
6.10.2020 (270 000 km)
Repas štartéra + výmena káblu od batérie k štartéru (75 €)
Momentálne ma alfa nabehané cca 274 000 km a čakajú ju ďalšie úpravy, na ktorých sa už pracuje.
Alfa je konečne u klampiara (bol problém zohnať šikovného klampiara a ďalší problém bolo časové vyťaženie šikovných autoklampiarov), prebieha na nej vyváranie podlahy + prahov. V podlahe bola v mieste pod spolujazdcom diera, podľa najnovších info od klampiara, bola diera aj na druhej strane auta, vzadu za vodičom, hoc celá ľavá strana vyzerala úplne v poriadku. Len po odstránení gumoasfaltu nastalo prekvapenie. Prahy na tom neboli až tak zle, ale už keď sa to robí, tak nech to je poriadne.
Chystá sa ďalšia výmena oleja + filtrov; nové tesnenie veka hlavy valcov (preventívne); nové zadné pružiny pre TI verziu Bilstein. Tie čo mám vzadu teraz (KYB) sú dosť vysoké a tým, že vpredu už mám Bilstein TI verziu tak to vyzerá divoko a zároveň sa to aj dosť nakláňa. No a asi najvýznamnejšia zmena bude 6q prevodovka z Palyho modrej alfy. Kvôli tomu som kúpil rozšírovacie podložky 20 mm, keďže 6q ma širšiu skriňu cca o 2 - 3 cm a letné R17 by pri plnom rejde mali problém.
Budem sa hlásiť, keď auto príde od klampiara a následne pôjde k Palymu na vyššie uvedenú procedúru.