Alfa 156 SW - 2.4JTD 110kw (Matúš)
-
- Príspevky: 1100
- Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Starého otca chuj





Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Tak po dlhšom čase, znova píšem nejaký príspevok. Začiatkom januára som navštívil Palyho, kvôli výmene silentblokov motora. Vymenili sa zatiaľ 2 z 3, kvôli tomu, že to nové uloženie motora na strane spolujazdca vpredu, potrebuje dlhšiu šrubu ako je originál. Nový silentblok je trocha ináč konštruovaný. Každopádne, už po výmene dvoch uložení sa motor s prevodovkou dvihol o nejaký kúsok vyššie, čiže šúchanie poloosi sa už nekoná.
Staré uloženie motora a prevodovky:

Zatiaľ nevymenené uloženie, kvôli potrebe dlhšej šruby:

Foto pred výmenou:

Foto po výmene:

Toľko čo som opustil Palyho garáž, hneď na ďalší deň som sa vrátil, kvôli preventívnej výmene rozvodov a spolu s tým sa vymenili aj kladky a remeň príslušenstva + vonkajšia a vnútorná manžeta na spolujazdcovej poloosi, keďže staré manžety to už vzdali.
Na nejakú dobu bude s rozvodami pokoj.


Staré uloženie motora a prevodovky:
Zatiaľ nevymenené uloženie, kvôli potrebe dlhšej šruby:
Foto pred výmenou:
Foto po výmene:
Toľko čo som opustil Palyho garáž, hneď na ďalší deň som sa vrátil, kvôli preventívnej výmene rozvodov a spolu s tým sa vymenili aj kladky a remeň príslušenstva + vonkajšia a vnútorná manžeta na spolujazdcovej poloosi, keďže staré manžety to už vzdali.
Na nejakú dobu bude s rozvodami pokoj.
Medzi časom sa vonku trocha oteplilo a dalo sa už niečo robiť bez toho aby mi ruky odmrzli
Podarilo sa mi vymazať kontrolku airbagu, problém bol presne tam, kde spomínal mfuska. Prečistil som a napružil kontakty pod sedačkou a následne chyba šla vymazať. Konečne nič nesvieti na palubáku.

Ďalej som vymenil všetky žiarovky v interiéri za LEDky. Vyzerá to super. Škoda, že nemám nejakú dobrú foto interiéru v noci.



Podarilo sa mi vymazať kontrolku airbagu, problém bol presne tam, kde spomínal mfuska. Prečistil som a napružil kontakty pod sedačkou a následne chyba šla vymazať. Konečne nič nesvieti na palubáku.

Ďalej som vymenil všetky žiarovky v interiéri za LEDky. Vyzerá to super. Škoda, že nemám nejakú dobrú foto interiéru v noci.
A samozrejme ešte stále som nevyriešil problém s turbom, resp. so stratou výkonu pri vyšších otáčkach. Bola skúšaná druhá funkčná váha vzduchu, no bez výsledku. Stále ukazuje rovnaké hodnoty vzduchu ako tá moja. Čiže problém nebude vo váhe vzduchu. Na grafe, ktorý som urobil vo 4-tom rýchlostnom stupni, je vidieť, že reálne množstvo vzduchu je o polovicu menšie ako teoretické, netuším prečo. A taktiež je vidieť, že turbo od určitých otáčok začne tlačiť až veľa, čo ma za následok výpadok výkonu. Mám podozrenie, či sa niekto nehrabal v RJ a snažil sa to nejako potuniť, no nevedel ani čo robí, alebo by možno pomohlo nastaviť tiahlo na variabilite turba


-
- Príspevky: 746
- Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51
To ti vobec nereguluje, pozadavka na n75 ho stiahne na 30% ale tlak turba vobec neklesa, skus vymenit ventil N75 s niekym a sprav taky isty log, ale nedavaj tam tlak nafty, akcelerator, ani teoreticke mnozstvo vzduchu, tie udaje pozname naspamat, teda aspon ja.. Skus skontrolovat EGR ako to s nim je ked to bude tak isto regulovat podla vsetkeho sa niekto hrabal v softe a do*ebal to
-
- Príspevky: 746
- Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51
Ps: do dalsieho logu pridaj celkove mnozstvo nafty, aby sme videli ako RJ reguluje mnozstvo nafty ked je tlak turba prilis vysoky, preto mas vypadok vykonu lebo RJ odstavuje mnozstvo nafty aby nejeblo turbo, ale podla tohoto logu to turbo dlho nevydrzi az tomu davas cocku
No k tomu novému silentu by mala byť šruba, ale žiaľ nebola, neviem prečo. A s tým turbom, máš pravdu, za posledný pol rok, pozorujem menšiu zmenu zvuku k horšiemu, že si začína popiskovať, hlavne za studena
aj keď s tým chodím ako s hovnom, točím do 2500 otáčok a už radím, lebo nechcem riskovať výpadok a hlavne vtedy, keď to najmenej čakáš
