Ano. Zavit je standardny.
Teraz uz ju iba vytiahnut von.
Rozvodove remenice isli lahko.
Ak porovnam vyvody pre chladiacu zmes, vyzera to tak, ze prehodit termostat z jednej strany na druhu by nemal byt problem. Len zohnat zakladnu jednotku (neviem, ako sa spravne preklada termostat housing) napr. zo 164 24V a inu pumpu. Najlepsie by bolo sa na to niekam realne pozriet ako to tie motory maju vyriesene.
3.0 24V projekt
-
Autor témy - Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
domček termostatu
Presne tak. To mi vobec nenapadlo. Dakujem.
Presne tak. To mi vobec nenapadlo. Dakujem.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
-
Autor témy - Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
Dnes prisiel postou balik a nebola v nom Bambulka, ale...
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
-
Autor témy - Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
Tazko povedat. Zalezi na tom, co od toho ocakavas a kolko penazi chces minut. A tiez bude rozdiel ci je cielom najvyssi vykon ako hodnota na papiery alebo sa na to pozeras s odstupom a sledujes aj ine parametre.
Ja chcem motor, ktory bude pouzitelny aj na bezne jazdenie a peniaze co minam "beriem od rodiny". Moj strop bude niekde na urovni 7300 rpm, preto vacsinu internych casti nebudem upgradovat a len vymenim tie diely, ktore sa opotrebovavaju a prelestim kanaliky a pod. Takze jedine co sa zmeni budu reprofilovane vacky, prerobene sanie, iny motormanagement, vyfuk, mierne zvyseny kompresny pomer a dufam ze aj zakazkovy, alebo aspon odlahceny zotrvacnik. Cielom je plynuly zatah s citatelnou gradaciou a maximalnym vykonom okolo 290 k (ak budem optimista) a "tocivost". Co je pre mna este podstatnejsie je okamzita odozva na plynovy pedal. Nechcem auto, ktore rozmysla za mna (co vacsinou trva a casto nakoniec ani nevykona).
Ty sa ale skor pytas na teoreticky vykon a ten ja odhadnut neviem. Najlepsie seriove atmosfericke automobilove motory maju litrovy vykon okolo 120k - 130k. Vtedy by to znamenalo 360k - 390k. Ak sa pozries na technicke specifikacie AR 155 DTM, ktora mala 2.5 V6 tam si uz na 480k pri 12.000 RPM - http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_155 .
The 1996 version had a 2.5 L 90° V6 engine based loosely on the PRV engine[15] delivering 490 PS (360 kW; 480 hp) at 11,900 rpm, had a top speed of around 300 kilometres per hour (190 mph) and weighed 1,060 kilograms (2,340 lb).[16]
Ja chcem motor, ktory bude pouzitelny aj na bezne jazdenie a peniaze co minam "beriem od rodiny". Moj strop bude niekde na urovni 7300 rpm, preto vacsinu internych casti nebudem upgradovat a len vymenim tie diely, ktore sa opotrebovavaju a prelestim kanaliky a pod. Takze jedine co sa zmeni budu reprofilovane vacky, prerobene sanie, iny motormanagement, vyfuk, mierne zvyseny kompresny pomer a dufam ze aj zakazkovy, alebo aspon odlahceny zotrvacnik. Cielom je plynuly zatah s citatelnou gradaciou a maximalnym vykonom okolo 290 k (ak budem optimista) a "tocivost". Co je pre mna este podstatnejsie je okamzita odozva na plynovy pedal. Nechcem auto, ktore rozmysla za mna (co vacsinou trva a casto nakoniec ani nevykona).
Ty sa ale skor pytas na teoreticky vykon a ten ja odhadnut neviem. Najlepsie seriove atmosfericke automobilove motory maju litrovy vykon okolo 120k - 130k. Vtedy by to znamenalo 360k - 390k. Ak sa pozries na technicke specifikacie AR 155 DTM, ktora mala 2.5 V6 tam si uz na 480k pri 12.000 RPM - http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_155 .
The 1996 version had a 2.5 L 90° V6 engine based loosely on the PRV engine[15] delivering 490 PS (360 kW; 480 hp) at 11,900 rpm, had a top speed of around 300 kilometres per hour (190 mph) and weighed 1,060 kilograms (2,340 lb).[16]
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
-
Autor témy - Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
Trubice sania nebudu moct is priamo hore. Klapky su dost siroke.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."