Zaslepenie EGR ventilu

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre JTD (unijet)
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Skontroluj hadice, či nie sú uvoľnené alebo deravé....a potom diagnostika.
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok

patress156
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 11:36

oky...diky za radu zatial
Používateľov profilový obrázok

Singer2391
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11 Apr 2017, 20:27

Ahojte potrebujem radu robil som si zaslepenie egr ventilu čital som ze potom sa ma aj nejaka hadička od egr utesnit srobom o ktoru stranu hadičky sa jedná ? dakuejm
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

zdravím ťa. najskôr napíš o aké auto a motorizáciu sa jedná. takto ti môžeme radiť, a tebe to vôbec nebude pasovať
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
Používateľov profilový obrázok

Ferrari
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 26 Dec 2015, 21:14

Tak len pre zaujimavost otazka na odpoved (ktoru som sa niekde na forach pýtal, ale bez odpovede), prečo sa musí EGR zaslepit nerezovým plechom (možno nemusí byť nerezový, stačí obyč oceľ...isto nie hliníkom:
http://ferrari1.rajce.idnes.cz/Zaslepka ... 143220.jpg
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

Obyčajný plech sa prepali (vlastná skúsenosť). Nerez znesie viac.
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

kajsmetke
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 06 Aug 2018, 17:41
Kontakty:

Ferrari napísal:Tak len pre zaujimavost otazka na odpoved (ktoru som sa niekde na forach pýtal, ale bez odpovede), prečo sa musí EGR zaslepit nerezovým plechom (možno nemusí byť nerezový, stačí obyč oceľ...isto nie hliníkom:
http://ferrari1.rajce.idnes.cz/Zaslepka ... 143220.jpg
Moja otázka je skôr prečo vôbec "treba" zaslepiť EGR.. pre niečo ho tam vyrobca dal.. to je ako dali mi do auta čapy na napravu, tak ich odrežem a prizváram to lebo nechem aby to buchalo chapes
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

Väčšinou kvôli ekológii.
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Napísať odpoveď