Prehrievanie motora surne!!!!
-
Autor témy - Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 15 Nov 2009, 00:33
No problem je vtom ze najprv som to chcel kupit v bazari alebo tak ale tam boli alfy v dost zlom stave a nakoniec som isiel k jednemu typkovy co predava auta zo zahranicia. Auto vyzeralo v super stave aj interier ako novy tak som bol taky nadseny ze som to zobral. Lenze u neho nemam narok na reklamaciu lebo som podpisal kupno=predajnu zmluvu od nejakeho rakusaka co neviem ci existuje. Takze bohuzial som to dal take servisakovy spravit len praca ma vyde 120 original 300 bez materialu. Tak len dufam aby to bolo to tesnenie alebo skrivena hlava lebo ak je prasknuta tak som vriti. Ale aj tak diki za radu
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35
No to si si pekne zavaril. Ako mozes podpisat nejaku zmluvu,ked tam neni druha strana. Len ty pekne zavolaj tomu borcovi a povedz co je vo veci. To si kupil uz na SK znackach?
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
-
Autor témy - Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 15 Nov 2009, 00:33
No on tam mal Meno aj adresu ale ani tam neni cislo nanho a neviem ci ta adresa vobec existuje. Ale aj keby tak pochybujem ze by som nieco vyriesil proste som to dal opravit a uz to neriesim. A to auto nebolo na svk znackach to bolo bez takze tak...
Česť.
Oprášim toho pól kila prachu..
Mám podobný (nepravidelný) problém s prehrievaním.
Jazdím hlavne diaľnicu a občas sa stane, že mi to v miernom kopci vyskočí aj na 100-110°C.
Keď je chladno (10-20°C) tak všetko OK.
Tipoval som to na saharu ale tá spína správne - obe rýchlosti. Voda mi nemizne.
V zápche to kolíše z 90°C na 110°C viac-menej v "pravidelných" intervaloch. Pomer asi 70% - 90° 30% - 110°C.
Termostat nemá ani rok, vodná pumpa asi 4mesiace. Inak 90° drží pekne a zohrieva sa OK - asi 5-8km.
BTW napadlo ma, že sa to začalo diať cca. od leta kedy sa menila tá pumpa (zn. Magneti&Marelli)
Nejaké nápady?
Ďakujempekne
Oprášim toho pól kila prachu..
Mám podobný (nepravidelný) problém s prehrievaním.
Jazdím hlavne diaľnicu a občas sa stane, že mi to v miernom kopci vyskočí aj na 100-110°C.
Keď je chladno (10-20°C) tak všetko OK.
Tipoval som to na saharu ale tá spína správne - obe rýchlosti. Voda mi nemizne.
V zápche to kolíše z 90°C na 110°C viac-menej v "pravidelných" intervaloch. Pomer asi 70% - 90° 30% - 110°C.
Termostat nemá ani rok, vodná pumpa asi 4mesiace. Inak 90° drží pekne a zohrieva sa OK - asi 5-8km.
BTW napadlo ma, že sa to začalo diať cca. od leta kedy sa menila tá pumpa (zn. Magneti&Marelli)
Nejaké nápady?
Ďakujempekne
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
bud budik alebo sa pretaca pumpa na oske, chladic je tiez dobry?
Budik určite nie lebo na voľnobeh počuť keď spína sahara. Chladič nedokážem posúdiť, snáď je OK.
Nenapadá ma nič len tá pumpa len či to môže byť reálne.
Nenapadá ma nič len tá pumpa len či to môže byť reálne.
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
viem co myslis, ak je prasknuta vrtulka tak na volnobeh by to malo schladit
Čo je menšie zlo? Termostat alebo pumpa
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Hmm.. ten termostat sa mi nezdá lebo sa mi to prehreje iba v zaťažení
PS: termostat stál 80e, pumpa stála 18e + robota za rozvody (SKF stojí 28e)
bugi - neskúšal lebo mi môj kábel nechce pripojiť na ECU motora, každopádne +- vtedy zapne vetrák tzn. funguje správne.
Ešte nejaké nápady?
PS: termostat stál 80e, pumpa stála 18e + robota za rozvody (SKF stojí 28e)
bugi - neskúšal lebo mi môj kábel nechce pripojiť na ECU motora, každopádne +- vtedy zapne vetrák tzn. funguje správne.
Ešte nejaké nápady?
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!