Alfa 156 2.5 V6 - Xenn
-
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 20 Mar 2016, 08:08
A ak by si doplnil konektor o nové piny kadiaľ by šli tieto repro bola by to veľká strata?
Alfa 166 fl 2.4 JTD 110kW
Lancia Lybra SW 2.4JTD 103kW
ex: nedobrovoľne Lybre 2.4 JTD 110kW, AR 156 2.4JTD, Lancia 2*Lybra SW JTD, 3*Delta TD, Fiat Marea SW 1.6
Lancia Lybra SW 2.4JTD 103kW
ex: nedobrovoľne Lybre 2.4 JTD 110kW, AR 156 2.4JTD, Lancia 2*Lybra SW JTD, 3*Delta TD, Fiat Marea SW 1.6
-
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 20 Mar 2016, 08:08
Ale na druhej strane nikdy nevieš kedy budeš potrebovať dať dvere dole a bolo by to oveľa jednoduchšie keby to bolo cez konektor.
Alfa 166 fl 2.4 JTD 110kW
Lancia Lybra SW 2.4JTD 103kW
ex: nedobrovoľne Lybre 2.4 JTD 110kW, AR 156 2.4JTD, Lancia 2*Lybra SW JTD, 3*Delta TD, Fiat Marea SW 1.6
Lancia Lybra SW 2.4JTD 103kW
ex: nedobrovoľne Lybre 2.4 JTD 110kW, AR 156 2.4JTD, Lancia 2*Lybra SW JTD, 3*Delta TD, Fiat Marea SW 1.6
-
Autor témy - Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
No, v zasade to nie je nic komplikovane Len to chce cas, priestor, informacie a balik penazi.
Ak uz sa do toho bude niekto pustat odporucam rovno pomenit vsetky tesnenia na tom 3.0, teda:
- nove tesnenia pod hlavy (2ks)
- nove tesnenia pod veka ventylov (2ks + 6ks svieckove)
- nove gufera ventylov (24ks)
- komplet nove O-kruzky na vodne trubky, pripoje na domec termostatu, na olejove odfuky veka (cca 10ks treba pomerat rozne priemery)
- komplet nove tesnenia pod sanie (6ks pod kolena, 2ks pod priruby)
- nove vyfukove tesnenia (6ks)
- nove gufera na vacky (4ks)
- nove gufera na kluku (2ks)
- plechove tesnenie pod olejovy vymennik/pripoj chladica oleja (1ks)
Dalej skontorlovat hydrostely ci nie su zaseknute (cuplicek vo vnutri musi chodit volne), skontrolovat tesnost ventylov, zrovnat hlavy, vycistit piesty aj ventyly, vymenit vnutorne aj vonskajsie rozvody (pozor, pouzit vodnu pumpu s kovovou vrtulkou, plastova praska pri oske.)
Olejovy chladic / Vymennik
- diel ktory drzi predlzenie poloosy je zaroven pouzity ako zaklad pre olejovy vymennik alebo v pripade olejoveho chladica je sucastou tohoto dielu aj pripoj na trubky olejoveho chladica vratane termostatu. Na tento diel sa potom priamo montuje olejovy filter. Treba brat v uvahu to ze 156 mala spodnu cast inak tvarovanu ako 166 cize ho treba zohnat bud zo 156 GTA alebo ho treba obrusit.
Ak nemate olejovy chladic ani trubky, nie je problem pouzit vymennik, trba len prehodit jednu blendu, jeden natrubok a privod vody k vymenniku. 166 3.0 aj 156 2.5 ma tieto veci na rovnakom mieste. Tam kde je na 156 natrubok, na 166 bude blenda a naopak.
Pod prednou vetvou je na 166 3.0 na strane rozvodov cidlo hladiny olej, toto mozete vybrat a pouzit blendu z 2.5 ktory ho nemal.
Uchytenie motora
Je v zasade rovnake len pod trosku inymi uhlami. Vo vseobecnosti plati ze vsetky uchyty treba pouzit zo 156ky. OBZVLAST HORNY! ten sa montuje pod plechovy kryt rozvodov, cize ak na to zabudnete, mozete to cele rozoberat znova.
Sanie
166 ma plenum s rovnakym objemom ale vyustenie na skrtiacu klapku ide pod inym uhlom. Treba pouzit 156-kove plenum. Skrtiaca klapka je rovnaka na 3.0 aj 2.5.
Vacky
ak mate peniaze dajte tam sacie vacky z 3.2 V6 (vyfukove su rovnake 2.5, 3.0 aj 3.2)
ECU
Motor pobezi aj na 2.5 riadiacej jednote bez uprav. Mnozstvo ludi vonku funguje na tomto setupe a nehlasia ziadne komplikacie. Ideal je vsak riadiacu jednotku upravit. Tu vsak nastava problem pri motoroch CF2 (Euro2 / predfacelift) Ich riadiaca jednotka sa neda flashnut a mne zatial vysla ako najlepsia moznost ju poslat do holandska firme squadra-tuning.nl ktora ma chip na tieto konverzie. Idealne je sa im ozvat a dohodnut si to. Co som sa docital na alfaowner.com tak mali kladne referencie a vysledny vykon sa pohyoval niekde okolo 240hp
Vysledna suma zalezi od moznosti jednotlivca, ale okolo 1000€ tam urcite skor ci neskor zahuci
Foto pridam neskor
Ak uz sa do toho bude niekto pustat odporucam rovno pomenit vsetky tesnenia na tom 3.0, teda:
- nove tesnenia pod hlavy (2ks)
- nove tesnenia pod veka ventylov (2ks + 6ks svieckove)
- nove gufera ventylov (24ks)
- komplet nove O-kruzky na vodne trubky, pripoje na domec termostatu, na olejove odfuky veka (cca 10ks treba pomerat rozne priemery)
- komplet nove tesnenia pod sanie (6ks pod kolena, 2ks pod priruby)
- nove vyfukove tesnenia (6ks)
- nove gufera na vacky (4ks)
- nove gufera na kluku (2ks)
- plechove tesnenie pod olejovy vymennik/pripoj chladica oleja (1ks)
Dalej skontorlovat hydrostely ci nie su zaseknute (cuplicek vo vnutri musi chodit volne), skontrolovat tesnost ventylov, zrovnat hlavy, vycistit piesty aj ventyly, vymenit vnutorne aj vonskajsie rozvody (pozor, pouzit vodnu pumpu s kovovou vrtulkou, plastova praska pri oske.)
Olejovy chladic / Vymennik
- diel ktory drzi predlzenie poloosy je zaroven pouzity ako zaklad pre olejovy vymennik alebo v pripade olejoveho chladica je sucastou tohoto dielu aj pripoj na trubky olejoveho chladica vratane termostatu. Na tento diel sa potom priamo montuje olejovy filter. Treba brat v uvahu to ze 156 mala spodnu cast inak tvarovanu ako 166 cize ho treba zohnat bud zo 156 GTA alebo ho treba obrusit.
Ak nemate olejovy chladic ani trubky, nie je problem pouzit vymennik, trba len prehodit jednu blendu, jeden natrubok a privod vody k vymenniku. 166 3.0 aj 156 2.5 ma tieto veci na rovnakom mieste. Tam kde je na 156 natrubok, na 166 bude blenda a naopak.
Pod prednou vetvou je na 166 3.0 na strane rozvodov cidlo hladiny olej, toto mozete vybrat a pouzit blendu z 2.5 ktory ho nemal.
Uchytenie motora
Je v zasade rovnake len pod trosku inymi uhlami. Vo vseobecnosti plati ze vsetky uchyty treba pouzit zo 156ky. OBZVLAST HORNY! ten sa montuje pod plechovy kryt rozvodov, cize ak na to zabudnete, mozete to cele rozoberat znova.
Sanie
166 ma plenum s rovnakym objemom ale vyustenie na skrtiacu klapku ide pod inym uhlom. Treba pouzit 156-kove plenum. Skrtiaca klapka je rovnaka na 3.0 aj 2.5.
Vacky
ak mate peniaze dajte tam sacie vacky z 3.2 V6 (vyfukove su rovnake 2.5, 3.0 aj 3.2)
ECU
Motor pobezi aj na 2.5 riadiacej jednote bez uprav. Mnozstvo ludi vonku funguje na tomto setupe a nehlasia ziadne komplikacie. Ideal je vsak riadiacu jednotku upravit. Tu vsak nastava problem pri motoroch CF2 (Euro2 / predfacelift) Ich riadiaca jednotka sa neda flashnut a mne zatial vysla ako najlepsia moznost ju poslat do holandska firme squadra-tuning.nl ktora ma chip na tieto konverzie. Idealne je sa im ozvat a dohodnut si to. Co som sa docital na alfaowner.com tak mali kladne referencie a vysledny vykon sa pohyoval niekde okolo 240hp
Vysledna suma zalezi od moznosti jednotlivca, ale okolo 1000€ tam urcite skor ci neskor zahuci
Foto pridam neskor
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
Pekne. Viac menej sa tieto veci čo treba vymeniť menia preventívne preto lebo tam je málo miesta.
Ten výmenník oleja keby tam nebol sa nestane nič.
Ale musí to ísť zaujímavo
Ten výmenník oleja keby tam nebol sa nestane nič.
Ale musí to ísť zaujímavo
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
-
Autor témy - Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
Urcite je to najrozumnejsi upgrade pre 2.5ku. Ladit 2.5ku nema zmysel. Treba to rovno vymenit za 3.0
Tu su este fotky z ineho fora k teme olejovy chladic/vymennik
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=57375
Tu su este fotky z ineho fora k teme olejovy chladic/vymennik
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=57375
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section