Nepríjemný zvuk pri otáčaní volantom
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
preco si kupil prave to E? ked uz lepsie a kvalitnejsie tak R ... aku ma farbu?
-
- Moderátor
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 19:56
Lebo tam davam, co tam patri podla stitku. Farbu si uz nepamatam, ale vymena oleja pomohla.Danni napísal:preco si kupil prave to E? ked uz lepsie a kvalitnejsie tak R ... aku ma farbu?
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
na stitky by som sa nejak nespoliehal... aj ked to plati hlavne u 159
tak ak bola cervena tak este ok... koly preplachu
tak ak bola cervena tak este ok... koly preplachu
-
- Príspevky: 1088
- Dátum registrácie: 09 Sep 2011, 15:14
Ja som dobre popisal problem...lebo to robilo len pri prejazde zatackou...ked som siel po nerovnostiach,bolo ticho...v tej mojej odpovedi som to napisal trosku zle,ospravedlnujem saLiwika19 napísal:hrudky: tak nabuduce lepsie opis problem...lebo najskor si pisal o puknuti pri prejazde zatackou (co pri zatackach robi homokinetak)...kebyze hned napises buchanie pri prechode po nerovnostiach, tak samozrejme najpravdepodobnejsi je stabik a nie homokinetak...
do mojej alfy ide 1,2 L servo oleja
Danni: ved prave ze ten servo olej tam asi este meneny nebol a preto by som ho cela vymenit. uz mam novy olej aj v prevodovke a musim povedat ze radenie sa mi zlepsilo (a to si vacsina ludi mysli ze ani v prevodovke olej netreba menit)
Pablo: do mojej ide TUTELA TRANSMISSION GI/A...no a ty mas /E...to asi nebude sediet, ci?
Cuore Sportivo :)
-
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 11 Dec 2011, 15:33
čaute,skôr než sa do toho pustím tak sa najskôr spýtam,chcel by som vymeniť kvapaliny ale neviem presne ako vypustiť servo a prevodovku a kade prevodovku znova naplniť,ešte som to nerobil tak ak by sa náhodou našiel niekto kto by mi s tým vedel poradiť bol by som vďačný
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
na servoolej je viacero sposobov... idealna je vytiahnut olej striekackou z nadobky, nadobku odmontovat a na vstup oleja dat lievik a naliat olej, vystup dat do pet flase, dvyhnut predok hore a tocit volantom z prava do lava alebo nastartovat a hned aj vypnut naj pretoci aj pumpu, nahodit nadobku a doliat zvysok oleja (nepreliat hladinu)! z jednej strany je mierka na 20°C a z druhej na 90°C
olej z prevodovky je najlepsie vypustit cez spodnu srubu diferaku, podobna sruba je aj pre naliatie z predu na velky imbus, dobre je trochu spustit motor alebo si upravit kluc inak sa k vypustaku nedostanes
olej z prevodovky je najlepsie vypustit cez spodnu srubu diferaku, podobna sruba je aj pre naliatie z predu na velky imbus, dobre je trochu spustit motor alebo si upravit kluc inak sa k vypustaku nedostanes
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
nemam nic, mne sa zda ze som spustal nizsie prevodovku... a potom sa mi zda ze som pouzil nastavec z goly a nanho 2x ockovy kluc a mensia trubka, nuz drzi to jak svina
O aký motor sa jedná?
na prevodovke je úplne na spodku šrubka na vypustenie.
na prevodovke je úplne na spodku šrubka na vypustenie.
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423