tieto hole cisla su suhrn najlepsich testov na trati, testuje sa to aj na okruhoch,ale to nebolo o tom, bolo to iba na porovnanie aka super je 159ka z 3,2 JTS (nakolko ten motor nieje ziadne terno) nic ine, a mna napr zaujimaju aj cisla, kedze tah moze mat auto dobry ale realne zrychlenie bude na chuja
test je test, pocit z jazdy je nieco ine, ten v tomto pripade ide bokom, aj ked si myslim ze 156ka je i tak zabavnejsia ako nemotorna 159ka
motor 3.2 JTS
-
- Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
Vidis, v tom sme uplne odlisni. Na zavodnej trati som este nebol a Schumacher zo mna uz tiez asi nebude. Mna zaujima, ake zabavne to auto je v normalnej premavke, v kopcoch, zakrutach... To ze si niekto zmera, ze ma o 0.3s lepsie zrychlenie. Na co to je? Vystavovat sa na fore alebo youtube?
Ak by som si mal vybrat zabavne auto na vikend za podobnu cenu, radsej by som zvolil toho veterana ako vonavu 159 3.2.
Na druhu stranu rozumiem, ak niekto kupuje jedine auto, ktore ma byt aj zabavne aj poskytovat standard modernych aut, lebo s nim chce jazdit denne do prace, cez vikend na vylet a pod. Ale ani vtedy by som sa na cisla tak upato nepozeral.
Ak by som si mal vybrat zabavne auto na vikend za podobnu cenu, radsej by som zvolil toho veterana ako vonavu 159 3.2.
Na druhu stranu rozumiem, ak niekto kupuje jedine auto, ktore ma byt aj zabavne aj poskytovat standard modernych aut, lebo s nim chce jazdit denne do prace, cez vikend na vylet a pod. Ale ani vtedy by som sa na cisla tak upato nepozeral.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
-
- Príspevky: 750
- Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51
sme sa nepochopili vobec, a nejde tu o vystavovanie zrychlenia a honenia si brka tu ide iba o realne cisla ako taha V6 nic viac nic menej, ale nie realne od vyrobcu ale z merania, zvacsa je to dost rozdiel..temu som si vsimol pozde a cavo tvrdil ze 3,2 JTS strci busso V6ku ako nic do vrecka co samozrejme nieje uplne pravda, to bol zamer cely moj poukazat na to ze to tak nieje
-
- Moderátor
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31
OK. Uz to asi chapem.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
Cisla su cisla, ale dolezitym aspektom je aj kus medzi sedackou a volantom
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
Staci nespravne radenie, alebo nespravne nabehy do zakrut a cela tabulka je tym padom bezpredmetna.
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
-
- Príspevky: 237
- Dátum registrácie: 19 Júl 2012, 16:21
mozno 2,5 v6 sedan by sa dostal v niektorych cislach pred (50 kilo spravi svoje, sa nezda)
slovo bozie, Amen.yetyGTA napísal:Mozes mat stareho veterana, co ma 80hp a zazit s nim viac zabavy ako napr. s nezazivnym 3.0 TDI co ma 300hp a navyse vysi pred prednou napravou sterilneho Audi.