1,9 JTD vyhodenie katu
-
Autor témy - Príspevky: 574
- Dátum registrácie: 04 Nov 2012, 20:55
Ciao Alfisti. Chcel by som sa spytat, ci ma niekto na 1,9 JTD namiesto katalyzatora holu ruru? Chcem ho dat prec, dat holu ruru a namiesto obyc zadneho tlmicu dat sportovy. Ak by to mal niekto takto riesene, budem rad za kazdy nazor, skusenost... Ci lambdanerobi problemy, aky to ma zvuk, atd. Na tej 200PS 2,4JTD som mal komplet holu ruru,bez ziadneho tlmicu a zvuk to malo celkom normalny, akurat turbo bolo pekne pocut.
Fifinka 1,9JTD 77kW
ex Polizia 156SW 2,4JTDm 200PS -R.I.P.
ex Mitsee Carisma 1,6b
ex Polizia 156SW 2,4JTDm 200PS -R.I.P.
ex Mitsee Carisma 1,6b
-
- Príspevky: 751
- Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10
ja by som kat nedaval prec predsa len treba trocha mysliet na emisie a tak ja mam prec iba koncovy tlmic a ma to podla mna taky akurat zvuk trocha mohutnejsi zvuk ale stale nevadi pri jazde koli hluku videl som vlastne pocul par aut aj kamos mal alfu s holou rurou od predu do zadu a bol to otras navyse to neroby dobre pokial viem a ma to vplv aj na samotny vykon ale smerom dole
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
-
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 21:13
ja tao mam efekt to ma rtake ze krajšie počut turbo ako piska a zvisila sa spotreba o 0,3l na 100 km
a dovod lebo dochádza k lepsiemu vyprazdňovaniu valcov ale vo valci su potrebné aj troska vyfukove plyny nefunguje to 1:1 dal som kat naspät a urobil som na pnu nadrz o 150 km viac
a dovod lebo dochádza k lepsiemu vyprazdňovaniu valcov ale vo valci su potrebné aj troska vyfukove plyny nefunguje to 1:1 dal som kat naspät a urobil som na pnu nadrz o 150 km viac
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
u mna isiel hned po kupe na poval... Mal som aj cistu ruru ako vyfuk, ale malo to prilisnu ozvenu v zastavanom priestore a turbo nemalo trochu spetneho tlaku, tak slabsie brzdilo.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
potrebuje turbo spatný tlak? nie skôr dobrý výplach?
na benzíne to funguje skvelo
na benzíne to funguje skvelo
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
Plati to pri oboch, bez trocha spetneho tlaku stracas trochu N.M. ale ziskavas vykon v otackach. V podstate sa to da osetrit v softe. Ale tak napr teraz mam absorpcny koncovy tlmic Remus zo subaru imprezy wrx sti, tiez priechodzy vyfuk, ale uz to robi nejaky spetny tlak, aj ked neviem ako...
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7