1,9 JTD vyhodenie katu

Staršie neroztriedené príspevky
Napísať odpoveď
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
mitsee
Príspevky: 574
Dátum registrácie: 04 Nov 2012, 20:55

Ciao Alfisti. Chcel by som sa spytat, ci ma niekto na 1,9 JTD namiesto katalyzatora holu ruru? Chcem ho dat prec, dat holu ruru a namiesto obyc zadneho tlmicu dat sportovy. Ak by to mal niekto takto riesene, budem rad za kazdy nazor, skusenost... Ci lambdanerobi problemy, aky to ma zvuk, atd. Na tej 200PS 2,4JTD som mal komplet holu ruru,bez ziadneho tlmicu a zvuk to malo celkom normalny, akurat turbo bolo pekne pocut.
Fifinka 1,9JTD 77kW
ex Polizia 156SW 2,4JTDm 200PS -R.I.P.
ex Mitsee Carisma 1,6b
Používateľov profilový obrázok

Breznew18
Príspevky: 751
Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10

ja by som kat nedaval prec predsa len treba trocha mysliet na emisie a tak ja mam prec iba koncovy tlmic a ma to podla mna taky akurat zvuk trocha mohutnejsi zvuk ale stale nevadi pri jazde koli hluku videl som vlastne pocul par aut aj kamos mal alfu s holou rurou od predu do zadu a bol to otras navyse to neroby dobre pokial viem a ma to vplv aj na samotny vykon ale smerom dole
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

tak nejako a nehovoriac o tom ze to bude smrdiet ako stara avia
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok

robo22
Príspevky: 134
Dátum registrácie: 19 Mar 2009, 21:13

ja tao mam efekt to ma rtake ze krajšie počut turbo ako piska a zvisila sa spotreba o 0,3l na 100 km
a dovod lebo dochádza k lepsiemu vyprazdňovaniu valcov ale vo valci su potrebné aj troska vyfukove plyny nefunguje to 1:1 dal som kat naspät a urobil som na pnu nadrz o 150 km viac
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

u mna isiel hned po kupe na poval... Mal som aj cistu ruru ako vyfuk, ale malo to prilisnu ozvenu v zastavanom priestore a turbo nemalo trochu spetneho tlaku, tak slabsie brzdilo.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

potrebuje turbo spatný tlak? nie skôr dobrý výplach?
na benzíne to funguje skvelo
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Plati to pri oboch, bez trocha spetneho tlaku stracas trochu N.M. ale ziskavas vykon v otackach. V podstate sa to da osetrit v softe. Ale tak napr teraz mam absorpcny koncovy tlmic Remus zo subaru imprezy wrx sti, tiez priechodzy vyfuk, ale uz to robi nejaky spetny tlak, aj ked neviem ako...
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Napísať odpoveď