18ky hlavne nebyvaju v technicaku a neviem ako je to teraz so zapisovanim tychto veci.
No mne ich dere, ale nevadi mi to. Sam som to chcel
Autickar ale pisal ze jemu gumy nedere. Takze uvidis casom co to povie
Nastaviteľné horné ramená?
-
Autor témy - Príspevky: 197
- Dátum registrácie: 19 Okt 2010, 07:55
dajú sa zapísať u nás v servise to urobili na jednu alfu už... ako celom sa mi to páči ale s neurobenou geometriou som dosť rýchlo prišiel o časť gumy... ak to bude moc zlé tak si fakt dám vyrobiť horné ramená
-
Autor témy - Príspevky: 197
- Dátum registrácie: 19 Okt 2010, 07:55
no buď posunúť celé horné uloženie alebo urobiť horné rameno dlhšie aby vytláčalo koleso s otočou viac von. Už som nad tým uvažoval tiež že celé to posunúť....
-
- Príspevky: 823
- Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40
Nema dovod drat gumy. V zatackach sa auto nakloni , vnutorna cast auta je pod najvecsim zatazenim a vnutorne pneu su smerom k ceste kolmo. Preto maju aj zavodne auta kolesa do A... Len si treba v kufri vsetko upevnit, aby nic nelietalo. Len treba kvalitne pneu, aby ked tak len zapistali a nesupli auto rovno von zo zakruty.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
-
- Príspevky: 358
- Dátum registrácie: 21 Júl 2010, 07:52
zakruty nie su problem, skor jazda priamim smerom. vtedy tie gumy viac dosadaju na vnutornu stranu
Alfa Romeo 156 1.9Jtd 16v, Powered by Alfatuning, EGR off, XYZ 6-Pot brakes, XYZ SuperSport suspension
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
zadok nemam az tak pusteny tam tie gumy nedostavaju tak zabrat. V predu je to nizsie a tam uz je to viditelne, ze sa to rychlejsie dere zvnutra.dcl napísal:ja mam odklony v predu 2,5, vzadu je to na hranici. gumy mi to dere zvnutra. na 18kach by ti to gumy nedralo, Xenn to ma pekne plesknute, 18ky a gumy drzia
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
-
Autor témy - Príspevky: 197
- Dátum registrácie: 19 Okt 2010, 07:55
prvá vec dnes mi urobili geometriu ale aj tak mi ťahá auto do jednej strany.. nejde proste stále rovno
druhá vec znova mi čosi začalo vŕzgať a menil som všetko spodné rameno minulý rok na jeseň a teraz som menil čapy riadenia horné rameno a mám aj vymenené gumičky stabilizátora a aj horné uloženia mám nové
a za tretie napadlo ma riešenie len som si není istý dopadom na jazdné vlastnosti namiesto prerábania ramena by sa mohol urobiť medzikus ktorý sa umiesti na tú tehlicu kde sa uchytáva horné rameno. a následne na ten medzikus sa pripevní horné rameno. Predstavte si to asi ako nejaký obdĺžnik s dvoma dierami jedna uchytená na tehlicu a do druhej horné rameno tým pádom dôjde k oddialeniu tehlice a zmenšeniu odlonu
druhá vec znova mi čosi začalo vŕzgať a menil som všetko spodné rameno minulý rok na jeseň a teraz som menil čapy riadenia horné rameno a mám aj vymenené gumičky stabilizátora a aj horné uloženia mám nové
a za tretie napadlo ma riešenie len som si není istý dopadom na jazdné vlastnosti namiesto prerábania ramena by sa mohol urobiť medzikus ktorý sa umiesti na tú tehlicu kde sa uchytáva horné rameno. a následne na ten medzikus sa pripevní horné rameno. Predstavte si to asi ako nejaký obdĺžnik s dvoma dierami jedna uchytená na tehlicu a do druhej horné rameno tým pádom dôjde k oddialeniu tehlice a zmenšeniu odlonu
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
zase pozor aby kolesa neboli jak na tatre inak netreba menit origo matros ako ramena atd ak este nie je KO lebo ani novy uz nebude mat taku kvalitu