Sportovy vs seriovy podvozok
-
- Príspevky: 358
- Dátum registrácie: 21 Júl 2010, 07:52
ja som na 15tkach so seriovym podvozkom pokrčil plechac, cize myslim ze je to uuuplne jedno
Alfa Romeo 156 1.9Jtd 16v, Powered by Alfatuning, EGR off, XYZ 6-Pot brakes, XYZ SuperSport suspension
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
-
- Príspevky: 281
- Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43
Celý čas som myslel že chceš vedieť rozdiel kvôli jazdným vlastnostiam, alebo tvojmu zadku......ale tým diskom je to naozaj jedno na čom sú zavesené
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon
-
Autor témy - Príspevky: 1088
- Dátum registrácie: 09 Sep 2011, 15:14
ide mi aj o disky a aj o to,ze predne kolesa mam viac do A ako zadne a dost mi to vyzualne prekaza...a neviem ci to je pruznami(ci su uz unavene),alebo zlymi silentblokmi alebo cim...(na geometrii mi vysiel odklon 2.5 stupna na oboch stranach namiesto 1 stupna) a este mi ide aj o to,ze sportove tlmice mi kamarat nevie objednat(keby si chcem nechat sportovy),nechcel som vyhadzovat kopec penazi za sportove tlmice kupovane cez internet,uz som sa raz oklamal,ked som ich kupil cez internet...preto som chcel dat obycajny podvozok,lebo ten si mozem objednat u kamarata a ked sa nieco posexuje,tak viem kde to mozem reklamovat...
A este mi to v poslednej dobe zacalo strasne trieskat,ked prejdem po jame(takej klasickej slovenskej na pol kolesa),ako keby tam ani pruziny neboli ani tlmice treskne to ako keby chce tlmic cez kapotu vyskocit.neviete cim by to mohlo byt?(viem ze jamou ale zaujima ma co v naprave to trieska )
A este mi to v poslednej dobe zacalo strasne trieskat,ked prejdem po jame(takej klasickej slovenskej na pol kolesa),ako keby tam ani pruziny neboli ani tlmice treskne to ako keby chce tlmic cez kapotu vyskocit.neviete cim by to mohlo byt?(viem ze jamou ale zaujima ma co v naprave to trieska )
Cuore Sportivo :)
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
axialne tiahlo riadenia? ja tam mam v jednom taku strasne malinku volu a vraj to bucha z toho aj ked sa mi nechce verit skor si myslim ze to je hlavne ulozenie stabiku... a pre tie 17ky to je fakt sumak tam uz bude skor na tom ako natlakujes gumu inak taka 155 to ma v zadu najlepsie lebo ma brzdy na diferaku ci kde ta ze je koleso ako take lahsie
-
Autor témy - Príspevky: 1088
- Dátum registrácie: 09 Sep 2011, 15:14
To ulozenie stabika napadlo aj mna...nech uz je teplo a lahnem pod auto
A k tym kolesam do A vas nenapada nic? to je tiez jeden z dovodov,preco rozmyslam nad klasickym podvozkom,ci su neni pruziny v haji...
A k tym kolesam do A vas nenapada nic? to je tiez jeden z dovodov,preco rozmyslam nad klasickym podvozkom,ci su neni pruziny v haji...
Cuore Sportivo :)
-
- Príspevky: 281
- Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43
Je tam toho mnoho čo môže buchotať, ale logicky by malo platiť že čím tvrdší podvozok tým väčší nápor na čapy a silenty! Avšak v seate mám už siedmy rok (+neviem ešte ako dlho majiteľ predomnou) komplet športový podvozok a nemenil sa jediný silent alebo čap a klepe jedine moja hlava o strechu
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
ale seat je robeny na cestu necestu
-kolesa do A ti robi horne rameno alebo ohnute tehlice(menej pravdepodobne)
-kolesa do A ti robi horne rameno alebo ohnute tehlice(menej pravdepodobne)