V tej "medzere" je uchytený tlmič, takže nevidím zmysel v rezaní flexou a zväčšovaní medzery. Tlmič tam pasuje na chlp a ešte je stiahnutý šrubou. Nemá tam čo búchať.
tak podla mna by mali byt vsade samozaistovacie matice nikoho asi nelaka kazdy mesiac dotahovat sroby na naprave poriadne dotiahnut skontrolovat ci nieje vola a musi to drzat.ked vymenis ramena alebo komplet napravu to zlozis a po nabehani nejakych 500km treba prejst znova vsetky sroby vsetko by uz malo mat svoje miesto a potom uz to musi drzat do rozpadu.samopovolovanie ramien a tyciek alebo cokolvek ineho je nepripustne pokial sa nechces zabit.
lenze napr ked osm menil tycku stabilizatora, k novej tycke nebola taka matica a z povodnej origo tycky nepasovala ta zaistovacia matica. K nijakemu dielu neboli samozaistovacie..Co ted?
Budem uz asi aj otravny, ale neviete mi povedat aky rozmer maju byt tie matky, na ramenach vrchnych, spodnych, tyckach stabilizatora a este neviem kde vsade? Dakujem
Nejde len a rozmer, ale aj stupanie zavitu. Dost casto sa pouziva nestandardne k danej velkosti. Zober matku a zanes ukazat do predajne.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
tri-krat som si musel precitat kym mi doslo co znamena slovo "hovnostale".
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."