vyberanie prevodovky

Všeobecné príspevky ohľadne prevodoviek
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

nič extra, už si to robil niekedy?
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Nikdy :)
Idem s tym do kamosa na zdvihak a budem pri tom pomahat tak aby som nebol uplne vytrety..
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

taký zrýchlený postup,, tak to robím ja ked mením spojku, netvrdím že sa to ináč nedá

uvolnim ľavu poloos kym je auto na zemi, dávam dole nápravnicu, , uvolnic spodne čapy a dve šruby čo držia riadenie, krátku poloos si vyberiem aby som mal viac miesta,, či už ju vyberieš aj z unášačom alebo bez nechám na teba,, ak s môže vytiecť olej, zavesíť motor na držiak, uvolniť štartér, môže ostať tam nezavadzá,, spojkový valček musíš vytiahnuť inak ju neoddelíš od motora, ešte som zabudol na tiahla radenia,, a spodnu perinku das dole ked dávaš dole nápravnicu, dlhu poloos mozes nechať tak ono sa ti to vysunie, ked to budete dávať naspať treba to tam trošku napasovať, ale ked to viem ja sám vám dvom sa to určite podarí, motor si tým držiakom trochu naklonim urobí sa mi viac miesta,, no neviem ake budete mat moznosti
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Takze to gufero mam vymenene. Dakujem za postup. A este viac dakujem za pomoc na telefone! Nie je to az take zlozite ako sa zdalo prvy den lebo druhy den jak sme to robili odznova tak nam to slo jak po masle :kidding
Len do buducna podotknem, ze si treba dat pozor na lozisko lebo sa moze stat, ze sa pootoci na pritlacaku a nesadnu vydlicky spojky. Ako sa to stalo mne a museli sme to robit na 2x.
Najlepsie je spravit to tak, ze lozisko sa nasadi do prevodovky, spoji s motorm a potom sa zacvakne s tiahlom do protismeru ako to tu uz bolo spominane.
Treba sa s tym trocha pohrat a byt trpezlivy co ja nie som :whistle
Inak robili sme to na zdvihaku v servise u kamosa v slusne zariadenej dielni. Nechcem si ani predstavit ako by som to robil v domacich podmienkach.

PS: To ozaj nema 2.4 JTD ziaden hak na motor? Museli sme ho zavesit o sanie vzduchu :silenced
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
Napísať odpoveď