Jednohmota za dvojhmotu

Všeobecné príspevky ohľadne prevodoviek
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

V 50ke na 5ku? To je akurat tak ten zotrvacnik znicit... neist pod 1500ot a plny kotol na akukolvek rychlost pri otackach az cez 2000... k tvojmu problemu s trasenim. Myslim ze zalezi od teploty, cize silenbloky motora, pripadne kontakty na konektoroch a podobne.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Breznew18
Príspevky: 751
Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10

4wd_turbo napísal:To nie je pre mňa... Jeden chalan špekuloval a zvažoval takúto alternatívu,, preto som chcel počuť váš názor lebo pri niektorých autách sa to dá vymeniť,, veď staršie autá takto fungovali dlho na obyčajnej spojke a komfort radenia a pohýnania bol postačujúci.
Preto padla takáto myšlienka,

alt. 1 zavariť dvojhmotu , dať vyvážiť, zohnať odpruženú lamelu, prítlačák by ostal seriový

alt, 2 zohnať z ineho modelu staršieho a prispôsobiť - ale rýchlejšia a jednoduchšia mi príde alt. 1

Ešte dotaz, ak novú dvojhmotu tak akú značku? pomer cena kvalita? Vaše skúsenosti????

A ako to je z repasovanými dvojhmotami? skúsenosti?????

No a ešte jedna závada AR 2,4 jtd

pondelok a v utorok funguje auto tak že ked sa pohýnaš a pri púštaní spojky bez plynu ti tak trasie motorom ze si mysliš že ti vybehne von z auta, v stredu a štvrtok je to o polovicu slabšie, v piatok je to také že len cítiš že ti to trochu trasie, a v sobotu a nedelu máš nové auto ani prd nič nezatrasie, potom týžden dobre, a zase dookola,

ak ide auto 60 km/h a má zaradenú 5 ku,, a dáš plný auto plynule zdrýchli bez akéhokoľvek trasenia škubania,

počul niekto o takom niečom? sem zo všetkým,

môj názor je spojka asi pritlačák, dvojhmota sa vylúčila ale nie na 100 %
ja sosm mal zavareny zotrvacnik vyvazeny ale neexistuje ziadna nahrada pretoze pritlacak na alfe je rieseny inak ako zvysok auta takze odpruzena lamela sa tam nevojde a navise nezozenies lamelu s identickym stredom mne zavareny zotrvak vydrzal cca 15 000km na volnobehu hadzalo ozubenia v prevodovke takze rachot to bol ale motor sa napodiv nejak extra nebranil aj rozbeh bol v pohode a pri jazde nebolo badat ziadne neziaduce ucinky. Nakoniec sa vsak rozletela lamela vytrhol sa stred takze toto su realne skusenosti. dvojhmota na 1,9ke musi vydrzat do smrti ak sa dodrzi pravidlo co pisal autickar nejazdit pod 2000 ot a je to v norme ten krutiaci moment to musi hravo zvladnut tak isto aj na 2,4 netreba to riesit kokotinami lebo vyberat prevodovku nieje sranda je to babracka v normalnom tempe na 2 dni
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

autickar21 napísal:V 50ke na 5ku? To je akurat tak ten zotrvacnik znicit... neist pod 1500ot a plny kotol na akukolvek rychlost pri otackach az cez 2000... k tvojmu problemu s trasenim. Myslim ze zalezi od teploty, cize silenbloky motora, pripadne kontakty na konektoroch a podobne.
dakujem , ale ja nejazdim pod 1500, neboj,, len som chcel napisať ze to asi dvojhmota nebude

ako moze mat vplyv teplota na silenbloky???, triaslo ked bola kosa pred dvoma týždnami, teraz to nerobi ked je trochu teplejsie, triaslo ked bolo vlete na zdochnutie

mne netrasie na volnobehu ani pocas jazdy,, len ked pušťam spojku, pedál
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

Breznew18 napísal:
4wd_turbo napísal:To nie je pre mňa... Jeden chalan špekuloval a zvažoval takúto alternatívu,, preto som chcel počuť váš názor lebo pri niektorých autách sa to dá vymeniť,, veď staršie autá takto fungovali dlho na obyčajnej spojke a komfort radenia a pohýnania bol postačujúci.
Preto padla takáto myšlienka,

alt. 1 zavariť dvojhmotu , dať vyvážiť, zohnať odpruženú lamelu, prítlačák by ostal seriový

alt, 2 zohnať z ineho modelu staršieho a prispôsobiť - ale rýchlejšia a jednoduchšia mi príde alt. 1

Ešte dotaz, ak novú dvojhmotu tak akú značku? pomer cena kvalita? Vaše skúsenosti????

A ako to je z repasovanými dvojhmotami? skúsenosti?????

No a ešte jedna závada AR 2,4 jtd

pondelok a v utorok funguje auto tak že ked sa pohýnaš a pri púštaní spojky bez plynu ti tak trasie motorom ze si mysliš že ti vybehne von z auta, v stredu a štvrtok je to o polovicu slabšie, v piatok je to také že len cítiš že ti to trochu trasie, a v sobotu a nedelu máš nové auto ani prd nič nezatrasie, potom týžden dobre, a zase dookola,

ak ide auto 60 km/h a má zaradenú 5 ku,, a dáš plný auto plynule zdrýchli bez akéhokoľvek trasenia škubania,

počul niekto o takom niečom? sem zo všetkým,

môj názor je spojka asi pritlačák, dvojhmota sa vylúčila ale nie na 100 %
ja sosm mal zavareny zotrvacnik vyvazeny ale neexistuje ziadna nahrada pretoze pritlacak na alfe je rieseny inak ako zvysok auta takze odpruzena lamela sa tam nevojde a navise nezozenies lamelu s identickym stredom mne zavareny zotrvak vydrzal cca 15 000km na volnobehu hadzalo ozubenia v prevodovke takze rachot to bol ale motor sa napodiv nejak extra nebranil aj rozbeh bol v pohode a pri jazde nebolo badat ziadne neziaduce ucinky. Nakoniec sa vsak rozletela lamela vytrhol sa stred takze toto su realne skusenosti. dvojhmota na 1,9ke musi vydrzat do smrti ak sa dodrzi pravidlo co pisal autickar nejazdit pod 2000 ot a je to v norme ten krutiaci moment to musi hravo zvladnut tak isto aj na 2,4 netreba to riesit kokotinami lebo vyberat prevodovku nieje sranda je to babracka v normalnom tempe na 2 dni

jasne mas pravdu,, ale ak by si mal odpruzenu lamelu , myslim si ze by to vydrzalo ovela viac, a bolo by to podla mna aj funkčne

samotne dumanie vzniklo večer pri pive, aj ta lamela by sa nejak poriesila ale ked tvrdis ze sa tam nezmesti, to meni situaciu, mam jednu koplet spojku aj zo zotrvakom z 1,9 tky tak to skusim pomerať

nie je to az taka babračka, ráno prides, a vecer odchádzaš domov na aute :yeah
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

upir156
Príspevky: 233
Dátum registrácie: 27 Okt 2009, 22:14

Ak Ti trasie pri púšťaní spojky-predálu, začal by som výmenou silentblokov v motorovom priestore.
Používateľov profilový obrázok

Breznew18
Príspevky: 751
Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10

najpodobnejsie rozmerovo je z fiat cromi starej ale na lamele je stred iny ale to by sa mozno dalo nejak prerobit niekto tvrdil ze uz funkcnu nahradu v cechah mali ale ja som sa o tom nikde blizsie nedocital.
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

upir156 napísal:Ak Ti trasie pri púšťaní spojky-predálu, začal by som výmenou silentblokov v motorovom priestore.
v pondelok su zničene silenbloky a už v nedelu nie??
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

Tono
Príspevky: 414
Dátum registrácie: 10 Apr 2013, 12:00

pozri pokial ti netrasie s autom pri kazdom rozjazde, tak to neries. ak ti zacne s autom triast pri kazdom rozjazde pozri silentbloky motora, ak budu ok je odideny pritlacak.
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

zatiahni poriadne rucnu otvor kapotu zarad jednotku a sleduj motor a pustaj spojku tak prerusovane aby si videl jak velmi za hybe motor... zvyknu sa menit horne silenty mozes tam napchat aj polyuretan
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

horny silenblok myslis ten pri pravom tlmici? ak hej tak ten je ok,,

Mňa len pletie tá nepravidelnosť tejto závady, ak by to boli silenbloky robilo by mi to snád kazdy den, ale intenzita trasenia je niekedy väčšia a niekedy nižšia až žiadna,
Ja by som sa točil okolo spojky (prítlačák), mám to v pláne, Tak uvidíme
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Napísať odpoveď