Jednohmota za dvojhmotu

Všeobecné príspevky ohľadne prevodoviek

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

500nm s IC a par vecí nieje problema ;) cisto chipom 420 na brzde
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

bjukemen napísal:jednohmota sada na truhu uz je a cesi to maju odskusane funguje to ze vraj solidne az na to ze vraj skrtaju rychlosti na 5valci, na 4 valci ze je to okej..a dvojhmota na alfe je slaba to je tak do 400nm mozno 420 ked chce niekto viac musi ist inou cestou bud jednohmota alebo tak..sa mi paci ako kazdy pise ze seriovka staci, po lepsie uprave sa rozlúpi ako orech

dvojhmota nahradila jednohmotný zotrvačník, v jednohmote bola odpružená lamela, dvojhmota tĺmi vybrácie od motora aby sa to kultivovane pohýnalo, takto si to ja vysvetlujem v jednoduchosti jej význam, opravte ma ak sa mýlim

koľko vydrži to by rád vedel asi každý, mam známeho 156 2,4 to auto dostávalo riadne zabrať, na aute sa šprintovalo pálili sa gumy , dvakrát menená prevodovka kvôli rozjebanému diferenciálu, takže dostávalo riadne zabrať, a to majiteľ predtým šprintoval tiež, ked ju kupil a prvý krát pošla prevodovka vymenila sa spojka a auto išlo hladko bez problémov,

500 Nm tak ako píšeš bez problémov, a ventilátor môže ostať pôvodný??
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

celkom som nepochopil co ma s tym ventilator,ale ked je dobry upravca nieje problem, no na 500 nm treba uz FMIC, vstreky s paradnom stave, a KAT OFF a tak..ja som sa viezol na kadejakej alfe a 400nm ove uz zotrvak slusne vybroval
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

ventilátor rozumej turbo :applause :yeah

500 Nm tak ako píšeš bez problémov, a ventilátor (turbo) môže ostať pôvodný??
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

..aha :D :D :D :D
uz chapem, odpadol som 100 razy :D ano ale musi byt v dobrom stave, a nezabudaj ze je to2256V a ma slusny prietok, da sa s tym pohrat, len treba aj vyfuk uvolnit aspon posledny diel, a IC a potom ked budes chciet soft tak treba dat vedet :)
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

To 2256V to je označenie turba? tak chystám sa na odstránenie katu, a koncový chcem nechať, zatiaľ to chcem iba softvérovo upraviť, lebo to je zatiaľ rodinné auto, ale nehovorím , že to pri tom ostane,

To záleží na veličine čas/€
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Napísať odpoveď