Kontrolka ASR - zdochne auto

Všeobecné príspevky ohľadne motorov
Napísať odpoveď
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
Hrudky
Príspevky: 1088
Dátum registrácie: 09 Sep 2011, 15:14

Chalani, dnes sa mi stala neprijemna vec.siel som z prace a hore kopcom mi z nicoho nic zdochlo auto a zasvietila kontrolka ASR - ten vykricnik v kruhovej sipke a trojuholniku. Kluce som vytiahol,zapol a kontrolka stale svietila,auto nastartovat neslo. Povytahoval som relatka,nastrkal naspat a auto chytilo.

Uz sa mi to raz stalo,ale s tym,ze auto mi hned rano vyhodilo tuto chybu,ked som vtedy volal tym mechanikom,co som od nich bral auto,vraveli,ze aj im to vyhodilo a ze len vytiahli relatka,vycistili a dali ich naspat a vse slo.Naposledy sa mi to stalo pred 2 a pol rokmi,ale na stojacom aute.

Moze byt,ze niektore relatko je odidene? alebo je len zly kontakt? Moze zly kontakt na relatku sposobovat az zdochnutie auta? Trosku ma znepokojuje to,ze to auto zdochne...ak sa mi to stane na mieste,kde to zrovna nebude vhodne,alebo kde to bude nebezpecne,mam problem :think

P.S. Neviete s ktorym relatkom moze byt problem - ktore je od toho ASR? lebo teraz som sa ponahlal a vytiahol som vsetky,inak by som skusal po jednom...
Cuore Sportivo :)

katan
Príspevky: 728
Dátum registrácie: 11 Jan 2011, 23:08
Dostal poďakovanie: 1 time

Celkovo elektorinika systemu VDC je tam nejak nestastne riesena.

Tiez mam obcas problem, ze mi zasvieti VDC chyba a uz mi raz blikla aj ASR chyba ale hned po pretoceni kluca. Na startovanie to nema ziaden vplyv.

Inak relatka som cistil uz asi 5x a ajtak to cca. raz do mesiaca zasvieti.
Nemam cas riesit kazde relatko zvlast ale nakolko tebe uz aj zhasne motor je navyssi cas.
Dufam, ze ti niekto bude vediet poradit..
Alfa Romeo 166 FL 2.4JTD 110kW
EX - Cuore sportivo 2.4JTD 110kW
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT!
Používateľov profilový obrázok