Pre domáce "vylepšenia" nikdy nemajú pochopenia.ELPE napísal:Ja som so zavrčaním musel vypínať motor na multiple - zle vyspádovaný výfuk kde potom ostala voda a ráno ako to primrzlo tak to nechcelo naskočiť - diera 5kou vrtákom to nakoniec opravila akurát na EK nemali pochopenia
Rýchly ŠTART
-
Autor témy - Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 30 Dec 2013, 11:04
-
Autor témy - Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 30 Dec 2013, 11:04
Presne, ako píšeš jednoducho je to tak so všetkým nie len s autami ide o to nešetriť to a tým pádom sa posúva biznis ďalej a ďalej a všetko treba opravovať a meniť skôr a skôr ku tomu by som len dodal, že v tomto s tebou absolútne súhlasím a to zohriatie motora pred odchodom na voľnobehu je dobrá voľba nech si hovorí kto chce čo chce.Breznew18 napísal:cez tuhú zimu je dobré nechať dieslačika aspoň minútku až dve pobežať naprázdno až potom pridať a ísť
K tomuto musim dodat ze to robievam aj ja tiez nechavam na volnobehu kus vrcat. Na jednom fore sa raz strhla hadka niektory tvrdili ze to netreba niekto tvril ze treba tak napisali do autorizovaneho servisu mail z otaskou ci treba zohrievat a z tadial im striktne odpisali ze zahrievat motor na volnobehu sa nesmie pretoze dochadza k nadmernemu opotrebeniu pohyblivych casti motora z dovodu nedostatocneho mazania, udajne pri okamzitom pohnuti sa motor zohreje skor teda aj olej zacne skor mazat a pri volnobehu sa zanasaju vstrekovace. podla mna je to hlupost navyse od automobilky ktora ma prvy interval vymeny oleja 30 000 km je chore to len navadzaju ludi aby svoje auto nesetrili zato potom tie auta po 200 000km su ako vraky
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 15:11
ciste z technologickeho,termofyzikalneho a metalurgickeho hladiska nechavam motor bezat na volnobehu pred jazdou ... ked sa pohnem hned ako nastartujem (myslim tym hlavne zimne obdobie),vsetky casti motora su studene,resp zmrznute a nachylnejsie na poskodenie... ked pridam plyn na studeno automaticky pride k zvysenej zatazi vsetkych sucasti motora ... pri teplote dajme tomu -10 st.C,je to celkom pekny sok pre motor... tak nech si kazdy spravi co chce ale ja budem system mierneho vyckania s nastartovanym motorom pred jazdou pouzivat nadalej... este jedna vec... olejove cerpadla su konstruovane tak aby so zvysenymi otackami prepravovali aj viac oleja... ale na volnobehu predsa tlaci tolko oleja kolko je potrebne pre mazanie na volnobehu... alebo este niekto vymysli,ze sa motor automaticky vypne ked dosiahne volnobezne otacky??? okrem prihliadnutia na splodiny... odpovedzte si sami...
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
ako dlho to nechavas na volnobeh pred jazdou? mam za to ze JTD sa na volnobehu velmi nezohreje ked ze produkuje velmi malo odpadoveho tepla a tak sa len predlzuje cas na studenom motore
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
ja uz som sa stretol ked to niekto nechal aj 10 minut aj 30 a potom tocky do max 2000 ot.
najnovsie do 2000 za studena toci jeden v CZ TSko sa potom cuduje panacek ked mu to nemaze ojnicne a vacky a este ked mas pripchaty saci kos
nedostatocne tocky na olejovom cerpadle a klzne loziska tak to nie je dobra kombinacia
a este ked to niekto naklada na plny kotol a potom tam hodi volnobeh najsamlepsia kombinacia
najlepsie by bolo mat elektromobil a nemas problem s mazanim a otackami
najnovsie do 2000 za studena toci jeden v CZ TSko sa potom cuduje panacek ked mu to nemaze ojnicne a vacky a este ked mas pripchaty saci kos
nedostatocne tocky na olejovom cerpadle a klzne loziska tak to nie je dobra kombinacia
a este ked to niekto naklada na plny kotol a potom tam hodi volnobeh najsamlepsia kombinacia
najlepsie by bolo mat elektromobil a nemas problem s mazanim a otackami
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
Rano 2500-3000 cez den 3000-5500 a vecer 5500-7000
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 624
- Dátum registrácie: 18 Feb 2009, 13:57
- Kontakty:
Ja si to auto uzivam Raz mi jeden predajca hovoril, ze naco tam chcem 10W60, sak to je iba do aut, ktore casto tocia 6-7 tis, do zavodnych aut Hovorim nechajte tak ja viem preco to tam davam.denny224 napísal:prave som pochopil preco si rad ked sa dostanes pod 20L spotreby
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark, Black Line
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section
EX Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section