Rýchly ŠTART
-
Autor témy - Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 30 Dec 2013, 11:04
Zdravím ľudia mám autíčko Alfa Romeo 156 1.9 JTD 77kW 2000 ročník chcem sa opýtať či sa môže niečo pokaziť, alebo či môže niečo spôsobiť rýchle štartovanie tým mám na mysli okamžitý štart kľúčom bez toho aby sa vôbec počkalo na to aby kontrolky niektoré zhasli jednoducho naštartovanie bez akéhokoľvek čakania rovno otočiť kľúčom hneď na prvú šupu nakoľko to sa dnes podarilo behom dvoch hodín mojej mame urobiť 2 krát a viem, že to nie je moc dobré za odpovede vopred dikes.
-
- Príspevky: 358
- Dátum registrácie: 21 Júl 2010, 07:52
tiez by som povedal ze najma v zime by bolo dobre nechat zhavice spravit svoju robotu. V lete to je nazhavene velice rychlo, tam to nebude problem
Alfa Romeo 156 1.9Jtd 16v, Powered by Alfatuning, EGR off, XYZ 6-Pot brakes, XYZ SuperSport suspension
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
-
- Príspevky: 237
- Dátum registrácie: 19 Júl 2012, 16:21
-
- Príspevky: 751
- Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10
ja som zase pocul ze to neprospieva elektronike motora a samotnej RJ. niekde som cital ze po otoceni klucom RJ berie snimace motora a cidla nieco ako diag. systemu a po zhasnuti kontroliek je auto pripravene startovat neviem ci je to pravda takze hadat sa nechcem ja vzdy zasadne cakam kym kontrolky zhasnu je to podla mna necitlivy pristup k autu ked som bol pozerat nejake auta a predajca sadol do auta bez cakania hned startoval hned som vedel ze tam asi nejaka ucta k autu nebude take autop som nikdy nekupil ani som neodporucil kupovat znamim
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
moja baba tak startuje nove punto.... proste bleskurychle otocenie kluca do startovacej plohy... a nema vyznam jej hovorit ze tak sa nestartuje bo i tak bude stale tak startovat... proste to ma v krvi este z cias skody 105L... a tie dalsie veci co si to punto musi vytrpiet ani nehovorim lebo to je na gulku do hlavy...
potom som este videl jedneho asi 30 rocneho vypinat novu kiu sportage nejaky diezel tak ze pred vypnutim motor vytocil do otacok a vypol kluc
mozno uz mu aj niekto hovoril ze roby chujovinu ale ked si neda povedat tak auto ma smolu
potom som este videl jedneho asi 30 rocneho vypinat novu kiu sportage nejaky diezel tak ze pred vypnutim motor vytocil do otacok a vypol kluc
mozno uz mu aj niekto hovoril ze roby chujovinu ale ked si neda povedat tak auto ma smolu
-
Autor témy - Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 30 Dec 2013, 11:04
To je origoš "stará škola" našich starkých poznám to veľmi dobre jednoducho otočiť kľúčom a je to vybavené zvyk železná košela im to už nevyhovorí nik, ale čo je ešte horŠie môj starký má dokonca zvyk vypínať dokola motor pri každej príležitosti dokonca na križovatke, keď stojí len 10 sekúnd to je jednoducho ten jebnutý zvyk z čias socializmu, keď sa na križovatke musel vypínať motor aspoň tak hovoria "legendy" a takému staršiemu to jednoducho nevysvetlíš cez tuhú zimu je dobré nechať dieslačika aspoň minútku až dve pobežať naprázdno až potom pridať a ísť no to je pre ľudí, ako je môj starký jednoducho nemysliteľná hlúposť jemu to nevysvetlíš.BTW:samozrejme, že to na veci nič nemení, že ho mám aj tak rád to len tak bokom.Breznew18 napísal:tak som ja vypinal svoju jawu 175 ku aby lahsie nakopla potom aj na skodovke to malo vyznam ale na dieslaku sa rehocem
-
- Príspevky: 751
- Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10
cez tuhú zimu je dobré nechať dieslačika aspoň minútku až dve pobežať naprázdno až potom pridať a ísť
K tomuto musim dodat ze to robievam aj ja tiez nechavam na volnobehu kus vrcat. Na jednom fore sa raz strhla hadka niektory tvrdili ze to netreba niekto tvril ze treba tak napisali do autorizovaneho servisu mail z otaskou ci treba zohrievat a z tadial im striktne odpisali ze zahrievat motor na volnobehu sa nesmie pretoze dochadza k nadmernemu opotrebeniu pohyblivych casti motora z dovodu nedostatocneho mazania, udajne pri okamzitom pohnuti sa motor zohreje skor teda aj olej zacne skor mazat a pri volnobehu sa zanasaju vstrekovace. podla mna je to hlupost navyse od automobilky ktora ma prvy interval vymeny oleja 30 000 km je chore to len navadzaju ludi aby svoje auto nesetrili zato potom tie auta po 200 000km su ako vraky
K tomuto musim dodat ze to robievam aj ja tiez nechavam na volnobehu kus vrcat. Na jednom fore sa raz strhla hadka niektory tvrdili ze to netreba niekto tvril ze treba tak napisali do autorizovaneho servisu mail z otaskou ci treba zohrievat a z tadial im striktne odpisali ze zahrievat motor na volnobehu sa nesmie pretoze dochadza k nadmernemu opotrebeniu pohyblivych casti motora z dovodu nedostatocneho mazania, udajne pri okamzitom pohnuti sa motor zohreje skor teda aj olej zacne skor mazat a pri volnobehu sa zanasaju vstrekovace. podla mna je to hlupost navyse od automobilky ktora ma prvy interval vymeny oleja 30 000 km je chore to len navadzaju ludi aby svoje auto nesetrili zato potom tie auta po 200 000km su ako vraky
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
-
- Príspevky: 222
- Dátum registrácie: 03 Apr 2013, 10:15
Ja som so zavrčaním musel vypínať motor na multiple - zle vyspádovaný výfuk kde potom ostala voda a ráno ako to primrzlo tak to nechcelo naskočiť - diera 5kou vrtákom to nakoniec opravila akurát na EK nemali pochopenia