olej v sacom potrubi

Všeobecné príspevky ohľadne motorov
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

macgyver72 napísal:lenze ak netesnia kruzky tlaky z valcov idu do hlavy atd atd...
ked netesnia kruzky ide tlak do hlavy :shocked :shocked :shocked
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

macgyver72
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 15:11

divil by si sa,ale uz som sa stretol s kadecim...pokial mas zaolejovane hadice tak sa dostava olej z motora cez nejaku netesnost do vzduchu v nasavani... tlak v olejovom systeme narastie ak netesnia kruzky alebo je vela oleja v motore...
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

olej ma ostat v motore,, o to sa staráju tesnenia a simeringy a. i. aby olej nesiel von z motora a aby nesiel do spalovacieho priestoru, vtedy je ok,

ano ked netesnia kružky ide kompresia vo valcoch do vane, pretoze ju kruzky neudrzia,

jednoduchsie by bolo napisat, vybrat vsetky hadice aj s *IC vycistit,, hadice co sa staraju o odvod výparov plynov oleja, dat tak aby nesli spat do hadic od nasavania vzduchu, a potom ked budes mat mastne hadice , hladat chybu
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

Breznew18
Príspevky: 751
Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10

netreba z toho robit dramu maste hadice motoru vobec neuskodia vstrekom a ani zvysku motora pokial sa jedna len o tie mastne hadice ja mavam tiez mastne hadice olej od vymeny do vymeni dolievam tak 2 -3 deci turbo vzdy daco malo pusti a alfa aspon jtd neviem ako benzinaky maju vlastne odvetravace ktore funguju dobre kedze som kupil dodatocny a za pol roka sa tam nenazbieralo nic.kamarat ma audinu 3 rocnu diesla a ma tiez mastne hadice. vacsiu skodu spravy EGR v spojeni s tou mastnotou ak je nadpriemerna
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
Používateľov profilový obrázok

macgyver72
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 15:11

zacinam mat pocit,ze ked sa snazi clovek poradit,tak nakoniec je sam najväcsi k...t
obcas sem nazriem aby som pomohol,no budem si ja robit svoju robotu v servise a vy sa tu dohadujte co ,preco a ako... :whistle
Používateľov profilový obrázok

7heaven
Príspevky: 40
Dátum registrácie: 12 Máj 2012, 18:52
Kontakty:

Ano, tiež som parkrat tak dopadol...môj tútor na to zvykával vravievať: Nečiť ľuďom násilím dobre...
Proste kašli nato, kto je rozumný vypočuje dobrú radu, a kto nie jeho chyba...
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

v pohode... ked niekto riesi ramena... tak tam jednoznacne raz a dost!

ale tato problematika je celkom zaujimava.. vzduch ide z filtru do turba z turba do IC a z IC do motoru... turbo tlaci vzduch dost silno do motoru cez IC... je mozne zeby olej z motoru pretlacil vzduch z turba a dostal sa az niekam do IC alebo az k turbu? ak teda vylucime ze turbo tesni...

este ma napada ze ak na to clovek prestane tlacit tak teraz ten tlak vzduchu co je za turbom sa musi vratit no a berie so sebou aj nejaky olej z motora...

popisal som to dost laicky tak nech nevyzeram jak kkt teraz ja :D
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

macgyver72 napísal:zacinam mat pocit,ze ked sa snazi clovek poradit,tak nakoniec je sam najväcsi k...t
obcas sem nazriem aby som pomohol,no budem si ja robit svoju robotu v servise a vy sa tu dohadujte co ,preco a ako... :whistle
ved kazda rada dobrá,,

reagoval som na tvoje vyjadrenie že ked su kruzky v pi.. ide tlak do hlavy, to mi celkom nesadlo


moj nároz je, pri 100 % tesnosti turba sa o mastné hadice stará odvetranie motora
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

macgyver72
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 15:11

takze este raz... vzduch vchadza do motora cez filter vzduchu,za filtrom vzduchu je umiestneny rezonator,cize zariadenie,ktore tlmi vibracie vzduchu ,dalej pokracuje hadicou do turba...avsak pozor... do tej istej hadice,ktora dopravuje vzduch do turba,cize do jeho nasavania,je privedena aj hadica odvetravania olejovych par motora,cize do turba uz vstupuje istym sposobom aj zaolejovany vzduch,v zavislosti od stavu motora a jeho tesnosti... takze ak je v hadici od turba do IC ,v IC a v hadici od IC do sania olej,tento sa tam moze dostat tymito sposobmi... bud netesni turbo a zaolejovany vzduch a nasledne zaolejovane hadice su prave dosledkom tohto,alebo je olej uz vo vyfukovych plynoch ktore turbo pohanaju,alebo zaolejovany vzduch uz prichadza do turba zo systemu odvetravania motora... a tam je vela moznosti,preco ide odtial olej... jedna vec je,ze ak su netesne drieky ventilov oproti ventilom,resp ak netesnia gufera ventilov tak olej sa dostane do vyfukoveho potrubia a zanasa turbo olejom... dalej,ak je netesnost na piestnych kruzkoch tak tlak z valcov prechadza do olejovej vane...lenze tam sa nestrati ale pokracuje olejovym kanalom do hlavy valcov a tam,kedze uz nema kde ist tak opusta hlavu valcov systemom na odvetranie motora a berie so sebou samozrejme aj urcitu cast oleja... a ten sa potom nachadza v hadici ktora ide do privodu vzduchu do turba... toto je asi tak v skratke ...
Používateľov profilový obrázok

mfuska
Hlavný Administrátor
Príspevky: 496
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
Kontakty:

macgyver72 :applause
________________________
Obrázok
AR 159 2,4 JTDm SW Ti 147kW AT6 r.v. '07
AR 147 2.0 TS Selespeed r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
Napísať odpoveď