olej v sacom potrubi

Všeobecné príspevky ohľadne motorov
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
kabel38
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 02 Sep 2013, 10:04

Ahojte chalani ...dnes som odpojil hadicu co ide od intercooleru, tam ako sa napaja na motor uz a mam tam myslim ze moc oleja :/ je to turbom? :shocked
Alfa romeo 156 1.9 JTD 85 KW rv.2003
Používateľov profilový obrázok

dcl
Príspevky: 358
Dátum registrácie: 21 Júl 2010, 07:52

mne ta hadica praskla, a trosku oleja z nej prskalo.
Alfa Romeo 156 1.9Jtd 16v, Powered by Alfatuning, EGR off, XYZ 6-Pot brakes, XYZ SuperSport suspension
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

čo je moc??? podla teba?
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
kabel38
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 02 Sep 2013, 10:04

Moc podla mna ze ked som ju odpojil tak z nej kvapkal olej
Alfa romeo 156 1.9 JTD 85 KW rv.2003
Používateľov profilový obrázok

macgyver72
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 15:11

tak olej sa casom nazbiera aj v hadici pred intercoolerom,nikdy nie je 100% tesnost v motore a v turbe... vyber hadicu,vycisti napr. tech. benzinom nahod naspat a napr. po 500 km ju zhod zasa dole a uvidis,ci je tam zasa viac oleja... priciny zaolejovanej hadice alebo IC su zvycajne dve... jedna je netesnost turba,druha je netesnost gufier ventilov... ked zhodis hadicu z turba,ktora privadza do neho vzduch tak mozes zistit pravdopodobnu pricinu zaolejovania... na tu hadicu je napojene aj odvetravanie olejovych par,cize ak je olej aj v nej,tak najskor netesnia gufera ventilov a prepustaju viac oleja...ak je viacmenej nezaolejovana,tak prstom skus radialnu volu na oske turba... ak je zvacsena ta vola tak je chyba tam... to je taka mala rada ako z vysokou pravdepodobnostou zistit pricinu
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

a ked mám nové turbo a na novo pretesnený motor, a hadice mám stále od oleja,, kde je chyba?? :think :think :think :shocked
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

macgyver72
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 15:11

ak mas vymenene aj gufera ventilov a nie je vola medzi ventilmi a voditkami ventilov,tak najskor su v prdeli stiracie kruzky na piestoch...
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

to co popisujes je na spotrebu oleja ale on ma len mokre hadice od turba... ta ze turbo
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

macgyver72
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 05 Feb 2012, 15:11

lenze ak netesnia kruzky tlaky z valcov idu do hlavy atd atd...
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

všetko je nove a aj tak su mastné hadice? potom kde je chyba ?? :think
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Napísať odpoveď