Zaseknutý plavák v nádrži

Všeobecné príspevky ohľadne motorov
Napísať odpoveď
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

Dobrý deň Páni, včera sa mi stala taká vec že som trocha poprehánal auto po meste a zrazu keď som zabočil mi začala klesať ručička na palivomeri, mal som pol nádrže a spadla za nejaké 4 sekundy úplne na nulu a svieti mi stále rezerva. Už som skúšal aj odpojiť baterku na chvílku či to nebude v budíku náhodou ale nepomohlo , ja to tipujem na zaseknutý plavák ale ak by mal niekto podobnú skúsenosť tak poradte a inak ako sa dostať ktomu plaváku ? Musí ísť von nádž ? Ďakujem za rady :)
Používateľov profilový obrázok

aca24
Príspevky: 131
Dátum registrácie: 09 Jan 2013, 18:13

Serus,dostaneš sa k nemu tak,že vyhodíš zadnú sedačku,bude tam ak si dobre pamatám 6 matíc.4 matky na takych "L-kách" a 2 zadšie na tom plechovom kryte.Ten dáš dole-ale opatrne je tam krátky kabel na konektor-ten odpojíš.Odpojíš hadičku-zober si aj handry-zvykne stade striekať benzín :biggrin
potom to samotné čerpadlo drží taká umelá "vec" ktorú musíš odkrutiť.Potom stačí už len vytiahnuť čerpadlo,ale opatrne lebo je nanom ten plavák,nieže odlomíš ten držiak na ktorom je.
Predtým ako dáš von čerpadlo tak ho ODFOŤ aby si vedel v akej polohe bol-ako bol natočený!!!!!!!!!!
Tipujem to na ulomený držiak toho plaváku,alebo zaseknutý potenciometer-po ktorom sa pohybuje plavák.tak ho nemusíš ani vyberat,len ho povytiahni kúsok aby si dočiahol na ten potenciometer a len ho drgni-možno sa uvedomí :biggrin
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

ACA ďakujem pekne za radu aspon viem kde nabudúce hladať pretože sa mi dnes po ceste do TT jak som nabehol cez kruhovy v 80km/hod. sám rozbehol zase budík a naskočilo mi tam pekne pol nádrže a už to ide ako má ďakujem za radu aj tak :) teras musím vyriešiť zase vrtulu chladiča ktorá sa neroztáča aj keď má motor už takmer 120 stupnov čo som sa dnes dozvedel pri zápche v BA a piatok tam ide znovu tak to zajtra skúsim napojiť na priamo a uvidím čo to povie
Používateľov profilový obrázok

ELPE
Príspevky: 222
Dátum registrácie: 03 Apr 2013, 10:15

ohľadom chladiča - pozri relé pri baterka :) a na sahare vpravo hore je odpor - ten prečisti resp. vymeň a jazdíš v pohode :)
Obrázok


EX: Lada 2101 - 1975 - 1.3 - Snežienka
EX: Fiat Bravo - 1996 - 1.6 16V
EX: Alfa Romeo 156 - 1998 - 1.6 16V TS
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
delfons
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 30 Sep 2013, 19:20

A dá sa nejak spoznať zlé relé? Premerať ? Zajtra sa dotoho pustím , zatial ďakujem :)

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

vyberalis te uz niekto cerpadlo z JTD nemate foto.? ja som sa snazil o to na kombicku a nepodarilo sa, nadrz s cerpadlom je posunuta voci otvoru v karoserii a okrem toho je ten otvor mensi ako vyzera ze ma cerpadlo.


Chaby ja v tom ze nech natankujem kolko kolvek stale je iba stvrt nadrze
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

už som to vyberal. tak,, mne sa to podarilo, v pohode, nezdalo sa mi to že by to bolo vyosené
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

dneska sa do toho idem pustit, soom zvedavy ako to dopadne :p
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Napísať odpoveď