Cawte chlapy....
Mam taky problem s kurenim stale my ide teply vzduch a nejde prepat na studeny kolecko na ovladanie cuka v com moze byt problem klapky ??? ..... viete neako poradit?? jedna sa o 156 1,9JTD r.v1998
Problem s kurenim 156 jtd
-
- Príspevky: 197
- Dátum registrácie: 19 Okt 2010, 07:55
Ja mám podobný problém keď točím prepínačom teploty tak nepočujem že by s niečo hýbalo vedel by niekto poslať foto alebo ju sem hodiť že kde sa to presne nachádza?
-
- Príspevky: 197
- Dátum registrácie: 19 Okt 2010, 07:55
takže som to rozobral a zistil nasledovné: motorček ( po otvorení + a -) pri napojení na baterku funguje bez problémov keď ho pripojím na ten konektor a pootočím kľúčom tiež zareaguje dá sa do krajnej polohy reaguje aj na otočenie na nastavení kúrenia ale tiež len tak že ide do krajných polôh a nie vždy reaguje...
takže buď je motorček vadný alebo ovládací panel kúrenia...
takže buď je motorček vadný alebo ovládací panel kúrenia...
-
- Príspevky: 574
- Dátum registrácie: 04 Nov 2012, 20:55
Ja som vymenil motorček, bo ten pôvodný už bol KO. Ale zistil som, že aj pri tom novom je ten problém, že keď dám ovládač do polohy najväčšieho chladu, tak mi to akosi cuká, akoby chodil stále dokola tak milimeter hore dole. Tak ho dávam o pozíciu vyššie a hotovo. Tak je možné, že aj v tom ovládaní môže byť chyba, aj u Teba.
Fifinka 1,9JTD 77kW
ex Polizia 156SW 2,4JTDm 200PS -R.I.P.
ex Mitsee Carisma 1,6b
ex Polizia 156SW 2,4JTDm 200PS -R.I.P.
ex Mitsee Carisma 1,6b
-
- Príspevky: 197
- Dátum registrácie: 19 Okt 2010, 07:55
nebolo nič zlomené len proste nereagoval motorček keď bol v aute keď som ho skúšal priamo na baterku tak všetko fungovalo
Čo sa týka mňa tak som zistil zaujímavé veci.. po výmene motorčeka aj ovládačov kúrenia to začalo fungovať ale... funguje iba v režime otvorená zatvorena + nejaká 1-2 medzipolohy
potom som odpojil ten snímač s ventilátorom a začalo to fungovať normálne čo cvaknútie na regulátore to pootočenie klapky
teraz je otázka ako to má správne fungovať môj predpoklad keď to tak má byť ako to mám teraz čiže nie plynulé regulovanie tak... snímač sníma stále teplotu lebo ventilátorček pri ovládačoch sa hneď zopne po otočení klúčika aj s vypnutou klímou a na 0 čo sa týka otáčok ventlátora kúrenia takže keď je v aute napr 40 st. a na regulátore teploty nastavím max tak sa snaží auto udržať max teplotu, ale keď už nastavím reg o 1 zúbok naspäť už to berie ako napr 34 st čiže odstaví prívod teplého vzduchu a pustí dovnútra čo najviac studeného
vie to niekto odstedovať ako to funguje na inom aute?
Čo sa týka mňa tak som zistil zaujímavé veci.. po výmene motorčeka aj ovládačov kúrenia to začalo fungovať ale... funguje iba v režime otvorená zatvorena + nejaká 1-2 medzipolohy
potom som odpojil ten snímač s ventilátorom a začalo to fungovať normálne čo cvaknútie na regulátore to pootočenie klapky
teraz je otázka ako to má správne fungovať môj predpoklad keď to tak má byť ako to mám teraz čiže nie plynulé regulovanie tak... snímač sníma stále teplotu lebo ventilátorček pri ovládačoch sa hneď zopne po otočení klúčika aj s vypnutou klímou a na 0 čo sa týka otáčok ventlátora kúrenia takže keď je v aute napr 40 st. a na regulátore teploty nastavím max tak sa snaží auto udržať max teplotu, ale keď už nastavím reg o 1 zúbok naspäť už to berie ako napr 34 st čiže odstaví prívod teplého vzduchu a pustí dovnútra čo najviac studeného
vie to niekto odstedovať ako to funguje na inom aute?