Vaha vzduchu
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
v diag to mam normalne vo zvlast karte ako diagram chyby a potom dalsie uz neviem nazov... ved ak to mas v CZ tak to najdes...
-nuz kamos co robi vo fiate mi hovoril ze tam bezne rezu stabiky na poziadanie zakaznika... dost ciganske praktiky ale to uz je OT
-nuz kamos co robi vo fiate mi hovoril ze tam bezne rezu stabiky na poziadanie zakaznika... dost ciganske praktiky ale to uz je OT
-
- Príspevky: 281
- Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43
Takže keď sú tieto dve hodnoty úplne iné je váha k.o. ?Danni napísal:mas tam hodnoty vahy vzduchu realne a pozadovane (tak nejak)
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
no na volnobeh pri zohriatom motore by mali byt + - rovnake
-
- Príspevky: 281
- Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43
-
- Príspevky: 281
- Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43
Podľa Danniho slov je teda moja váha k.o. Mám ale spotrebu 6,2 (čisté mesto a krátke trasy), akurát myslím že to neťahá ako by sa patrilo (ktosi tu ale písal že vymenil váhu a ťahá ešte menej).Danni napísal:mas tam hodnoty vahy vzduchu realne a pozadovane (tak nejak), no na volnobeh pri zohriatom motore by mali byt + - rovnake
??????
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
no ak vyslovenen nehadze vahu ako chybu do jednotky tak by som to nejak neriesil... vycistit v izopropylalkohole a porovnat rozdiel... ze tam ide menej vzduchu a tak moze byt chyba aj inde trebars turbo egr a tak... nuz ak to jazdi radsej do toho nesprtat
-
- Príspevky: 281
- Dátum registrácie: 07 Okt 2012, 07:43
Šprtať sa do toho nechystám.....
Turbo podľa FES tlačí od cca 900 až po cca 1900 mBar.....
EGR sa chystám zalepiť.....
Bratovi som robil celý predok lebo roztrepal = výmena chladiča klímy, serva, priečka na ktorej sú chladiče, neaké plasty a potom som sa bol previezť. Turbo mu piští ako na prúdovom motore ale ťahá myslím lepšie ako moja. Preto som začal pátrať po možnom probléme.
Turbo podľa FES tlačí od cca 900 až po cca 1900 mBar.....
EGR sa chystám zalepiť.....
Bratovi som robil celý predok lebo roztrepal = výmena chladiča klímy, serva, priečka na ktorej sú chladiče, neaké plasty a potom som sa bol previezť. Turbo mu piští ako na prúdovom motore ale ťahá myslím lepšie ako moja. Preto som začal pátrať po možnom probléme.
Alfa Romeo 156 1,9JTD, 85 kW, 2003, sportwagon