slaby tlak oleja

Všeobecné príspevky ohľadne motorov
Napísať odpoveď
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

ahojte borci, viete mi poradit kde zacat, ak mi pri prudsom zatoceni v mensej rychlosti (predstavit si napriklad zaparkovanie pred obchodom na volne miesto prudkym zatocenim) vypise palubak engine oil pressure low? uz sa mi to stalo 2krat, vzdy pri opisanej cinnosti, ked som siel max 20-25km/h a zrazu som trocha strhol volant ze idem parkovat
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Ak mas dost kvalitneho oleja, potom uz len pripchaty saci kos alebo zaneseny regulator tlaku oleja a ten horsi pripad, vylietane olejove cerpadlo. A aj vadne tlakove cidlo oleja.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

olej idem menit buduci tyzden, ale aj tento co tam je tam neni dlho a je ho dost...
saci kos + regulator tlaku + cidlo - vies mi povedat kde sa jednotlive veci nachadzaju?
a co sa cerpadla tyka, nemenil/nerepasoval si ho ty nahodou teraz dakedy? ci to bolo palivove? nakolko ta to vyslo?
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Saci kos v olejovej vani. cidlo tlaku neviem kde je, ale je na bloku motora. ak by to bolo olejove cerpadlo, tak len za nove a to je na kluke. Regulator tlaku oleja je pri olejovom fitri. Ak je bordel v motore, su na to preplachove pripravky. Hlavne si daj zmerat tlak oleja realne s budikom tlaku, aby to nebol len plany poplach.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

no budem to musiet skontrolovat teraz pri vymene oleja...podla toho co pises tak by to nemal byr problem pre mechanika pozriet saci kos, cidlo a aj ten regulator...ten tlak cez budik dako budem musiet vyspekulovat ak budu tie 3 predosle veci dobre...a ked by bol bordel v motore tak to moze sposobovat nizky tlak? to ma suvis s tym sacim kosom ci som mimo uplne?
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

hej. saci kos je len plechove sitko cez ktore nasava olejove cerpadlo olej. ak je bordel v oleji, rsp. zaneseny motor, tak cerpadlo nedokaze nasat tolko oleja.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

začal by som realnym zmenranim tlakom oleja za budikom,, to ťa nebute stáť "nič"
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

no to mas pravdu, len teraz v rychlosti neviem o nikom kto taketo veci ovlada, musim sa popytat...
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Napísať odpoveď