tlak & podtlak

Všeobecné príspevky ohľadne motorov
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Sa zastav, napichnem to na pocitac, sprvime log.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
Hrudky
Príspevky: 1088
Dátum registrácie: 09 Sep 2011, 15:14

Dnes to chcem pozriet.hlavne tu podtlakovu hadicku. A vykon mam,ale mam pocit ako keby to ma teraz tak 80 % vykonu. A autickar,kedy by si mal cas?
Cuore Sportivo :)
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

cez vikend. sobota pobede a nedela hocikedy.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
Hrudky
Príspevky: 1088
Dátum registrácie: 09 Sep 2011, 15:14

tak dnes rano mi prestalo tahat turbo po ceste do prace...skusil som aj zhasnut a nastartovat,ale nepomohlo...ale mam podozrenie na vakuovu pumpu. lebo vcera sme to pozerali a mechanik vravel,ze sa mu to nezda ako sa pohybuje piestik na vakuovej banke pri turbe...a aj sa ozyval taky cudny sramot,ako keby tam niekto nieco morzoval a islo to zhruba od vakuovej pumpy,nedalo sa to presne urcit.

A este ma napadla jedna vec, ak sa mozem spytat, odvcera,ked sme pozerali to turbo a tu vakuovu pumpu a pridavali sme na mieste plyn a skusali vselico,tak mi strasne cudne zhasina auto,ako keby chcel vyskocit motor z kapoty,cely ho zatrasie pri zhasinani,az to zatrasie pristrojovou doskou.Neviete co to moze byt? diky
Cuore Sportivo :)
Používateľov profilový obrázok

Pablo
Moderátor
Príspevky: 140
Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 19:56

hrudky156 napísal: A este ma napadla jedna vec, ak sa mozem spytat, odvcera,ked sme pozerali to turbo a tu vakuovu pumpu a pridavali sme na mieste plyn a skusali vselico,tak mi strasne cudne zhasina auto,ako keby chcel vyskocit motor z kapoty,cely ho zatrasie pri zhasinani,az to zatrasie pristrojovou doskou.Neviete co to moze byt? diky
Pozri tu tenku hadicku od ventila N75 (podtlakove ovladanie turba), urcite bude prasknuta.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm Alfa Rosso, Eibach Pro-System kit, EGR off, K&N filter, Novitec 180HP 345Nm
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
Hrudky
Príspevky: 1088
Dátum registrácie: 09 Sep 2011, 15:14

neviem co je ventil n75 nemozes mi spravit prosim ta fotku,kde najdem tu hadicku?alebo aspon strucny popis? dost by mi to pomohlo.dakujem
Cuore Sportivo :)
Používateľov profilový obrázok

Pablo
Moderátor
Príspevky: 140
Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 19:56

hrudky156 napísal:neviem co je ventil n75 nemozes mi spravit prosim ta fotku,kde najdem tu hadicku?alebo aspon strucny popis? dost by mi to pomohlo.dakujem
N75 je elektromagneticky ventil na podtlakove ovladanie turba (VGT). Foto som nenasiel. Nachadza sa vlavo vedla zamku kapoty. Z N75 vedie ta tenka a kratka podtlakova hadicka. Poriadne si ju prezri,
ponatahuj, niekde bude prasklina.
Nejake info v tejto teme:
http://www.alfa156.sk/viewtopic.php?f=7&t=2646" onclick="window.open(this.href);return false;
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
Hrudky
Príspevky: 1088
Dátum registrácie: 09 Sep 2011, 15:14

Aha,cize je to ta hadicka,ktora ide do tej malej vakuovej banky,z ktorej ide oska a ovlada sa nou geometria lopatiek. To znamena,ze ta hadicka by mala spajat banku pri turbe a N75 ventil,ak to dobre chapem. je to tak?
Skusim teda pozriet,ci je derava :)
Cuore Sportivo :)
Používateľov profilový obrázok

autickar21
Príspevky: 823
Dátum registrácie: 01 Nov 2010, 16:40

Odpoj tu hadicku od turba a nech niekto prida plyn. Musi sa ti prisat k ruke. Skor si myslim, ze mas zadrbane turbo, ak si ho este necistil.
2.4jtd EGR Off, Kat Off, FMIC cooler, GTA tlmenie, Chip Sarkan, vyfuk Remus zo subaru impreza wrx sti, 310mm brzdy brembo, GT2256V, uz EDC15C7
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
Hrudky
Príspevky: 1088
Dátum registrácie: 09 Sep 2011, 15:14

turbo je po repase...pred rokom bolo repasovane v piestanoch. a jazdim tak,ze aspon raz za 2 tyzdne ho dobre poprehanam,aby sa neusadal niekde karbon.
Otazka je,ci ten podtlak,co mi prisaje prst k hadicke je dostatocny a ci nema byt vacsi :)
Cuore Sportivo :)
Napísať odpoveď