Sportovy vzduchovy filter

Všeobecné príspevky ohľadne motorov
Používateľov profilový obrázok

dcl
Príspevky: 358
Dátum registrácie: 21 Júl 2010, 07:52

Najhorsie je to, ze 90% ludi tu sisku da hned k motoru... o teplom vzduchu ponatie ani nemaju...
Alfa Romeo 156 1.9Jtd 16v, Powered by Alfatuning, EGR off, XYZ 6-Pot brakes, XYZ SuperSport suspension
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

podla mna to nemoze nijak zvysit vykon a to zvlast na 156 kde je origo filter velky jak krava
-uz ked chcem urobit daco s vykonom a chcem kupit susku za 70 tak to radsej dolozim 30 a kupim vacsi IC
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

katan napísal: BTW to video by som absolutne nepovazoval za meritko vykonnosti sportovych filtrov. Uz ked je niekto ochotny si zaplatit nemalu sumu za filter - nehovorim o tuzing siskach co staja 20e, je potrebne aby ten filter umiestnil tak aby nasaval cerstvy a studeny vzduch. Nie ako v tom videu to tupci daju hned do priestoru motora no ovsem, ze sa nekona ziaden narast vykonu nakolko to taha sice viac vzduchu ale o kolko teplejsieho v porovnani s original airboxom, ktory je stavany tak aby nasaval studeny vzduch.

Pred mesiacom som mal statnice aj z predmetu konstruovanie agregatov a netvrdim, ze som teraz najmudrejsi lebo nie som ziaden mechanik ale rad hocikomu poskytnem skripta kde su vzorce na vypocet vykonu motora a dolezite jednotky su okrem ineho - kvalita a teplota nasavaneho vzduchu.

Moj nazor je taky, ze sportovy filter (znackovy) k navyseniu vykonu pomoze v pripade, ze je namontovany tak ako treba.

BODKA
pod toto sa 100x podpisem, sice video pekne ale na benzinovej atmosfere resp benzinovom turbo nemoze clovek ocakavat nejake navysenie, ale ked je auto upravene smerom nahor kazde znecistenie papieraca ma citelny ubytok vykonu, overene x krat..samozrejme jesto aj videa kde je takyto test K&N a papieroveho filtra po 5000km a tam sa to obracia v prospech k&N,ale samozrejme nikto nikoho nenuti kupovat si taky filter ked je moralista alebo cokolvek ine..a vaha vzduchu mi v zivoteee!! neodisla z dovodu instalacie K&N a mal som ho na 3 TD co mali vahu..

..a ano namontovat hrusku do mot. priestoru je totalna blbost o tom ziadna,ale ked sa to riesi ako je treba na skodu to nieje..peniaze do toho nemiesajte to je vec kazdeho ci si kupi papierac za 25 alebo sport za 55 ktor bude mat na veky
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

Danni napísal:podla mna to nemoze nijak zvysit vykon a to zvlast na 156 kde je origo filter velky jak krava
-uz ked chcem urobit daco s vykonom a chcem kupit susku za 70 tak to radsej dolozim 30 a kupim vacsi IC

ano toto mas pravdu, suhlas ale nemozno sudit nieco co nemas osobne odskusane z dlhodobeho hladiska
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

katan napísal: Cistiacou sadou to cistim kazdych cca. 8tis km co mi vychadza o nejakych 2tis km tak si kupim dalsiu cistiacu sadu nakolko mi dosla a za 18€ aj s postou mam pokoj na dalsich 30-40 tis km..

BODKA

nemal by si ho cistit tak casto, uvadza sa nieco ine ohladom cistenia, staci ked ho raz za rok po trebars 15 000km vyperies,pokial samozrejme nejazdis niekde kde je nadmerna prasnost..
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

papirak stoji aj 10€ a ked ho vymenim raz rocne tak o 5 rokov urcite neskrachujem no a potom hlavne treba setrit na oleji ze? :pray
-take filtre uz mali kde jake recenzie aj fotky cez slnko a uz ked ho presvieti ze je tam vidiet slnecne bodky tak je to na nic filter
-tie filtre su dobre tak pre turbo motory kde sa ide po kazdom kw kde to taha jak vysavac a papirak by robil vacsi podtlak a kde auto jazdi len ked je prilezitost ale na bezne jazdenie a este k tomu v atmosfere.... :biggrin musim sa zasmiat... ale pre mna za mna robce jak chcece
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

samozrejme ved aj robim, a podobny filter bude nasledovat aj u mna kedze papier nedokaze zabezpecit to co ja od toho ocakavam lacne vzduchove filtre velmi nemusim,radsej lepsia kvalita typu Bosch, Mann
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

http://alfatuning.sk/upravy_motorovych_ ... hp?lang=sk" onclick="window.open(this.href);return false;
U dieselu
Športový filter je neopodstatnený, tzv. šiška má menší prietok vzduchu, ako bežný papierový filter.
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

pri beznom chiptuningu hej, pri individualnej uprave je seriovy air box a vedenie vzduchu nedostatocne..


neskorej dodam nejake info o tom :)
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Napísať odpoveď