Motor
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
ehm... no neviem jak na JTD ale na TS to ma sakra vplyv!
-
- Moderátor
- Príspevky: 583
- Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54
Haha váha nemá vplyv? Keď autičkar poznamenal, že nemáš pripojenú váhu, skúsil si ju aspoň pripojiť a vyskúšať to s váhou? So zlou váhou to za studena niekedy chce zdochnúť. Ak to pôjde rovnako s pripojenou váhou, ešte by som vyskúšal inú váhu. Pre istotu by som ešte raz skontroloval rozvody.
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 23 Mar 2009, 23:29
mali sme aj vahu pripojenu a nic,ale Karol poradil odmerat tlak podavacieho cerpadla a ma iba 2bary,takze slabota...a este ktej vahe..ked som mal 1,8TS tak mi koli zlej vahe skakali otacky,a napriklad ked som mal 1,9jtd tak som bez vahy jazdil asi 2 mesiace,mal som odtrhnuty steker od havarie..a na galaxiku mam tiez vadnu vahu a ked je odpojena tak je to ok..ale ked ju zapojim tak je to hrozne,dava to vseliake udaje do RJ...a neda sa na tom jazdit
-
- Príspevky: 156
- Dátum registrácie: 08 Apr 2012, 18:26
Na cerpadle je taky ventil na dva torxy toto aj mne robilo vymenil som gumicku a taky kruzok cca 5euri a auto ide zacalo to tym ze dlho tocilo az som nenatocil vobec
Alfa 156 2,4jtd EGR-off, KAT-off, chip, cooler sport packet III
Alfa 156 sw 2.4jtdmEGR-off ,KAT-off chip, Turismo Internazionale
Alfa 156 sw 2.4jtdmEGR-off ,KAT-off chip, Turismo Internazionale
-
- Príspevky: 751
- Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10
odborne je to DRV ventilKubislav17 napísal:Na cerpadle je taky ventil na dva torxy toto aj mne robilo vymenil som gumicku a taky kruzok cca 5euri a auto ide zacalo to tym ze dlho tocilo az som nenatocil vobec
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
-
- Príspevky: 156
- Dátum registrácie: 08 Apr 2012, 18:26
Presne to som myslel
Alfa 156 2,4jtd EGR-off, KAT-off, chip, cooler sport packet III
Alfa 156 sw 2.4jtdmEGR-off ,KAT-off chip, Turismo Internazionale
Alfa 156 sw 2.4jtdmEGR-off ,KAT-off chip, Turismo Internazionale
-
- Príspevky: 2083
- Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27
rozbehla sa tu nebada o zivotnosti motoru vs otacky... tak rad by som pocul aj ine nazory...
moj je jasny motor tocit kludne az tam hore samozrejme musia byt splnene iste kriteria aby to nemalo vedlajsie ucinky a hlavna je prietok vzduchu cize netocit to jak magor z frajeriny niekde na parkovisku dlhe minuty alebo v meste kde ta rychlost nie je az taka a tym vzduch nedokaze odvadzat teplo... ty co maju chladic oleja maju vyhodu pri nizsich rychlostiach
ale otacky ako take nemaju na zivotnost motora nejak vplyv skor naopak, pekne to tocit je vzdy lepsie nez to podtacat
moj je jasny motor tocit kludne az tam hore samozrejme musia byt splnene iste kriteria aby to nemalo vedlajsie ucinky a hlavna je prietok vzduchu cize netocit to jak magor z frajeriny niekde na parkovisku dlhe minuty alebo v meste kde ta rychlost nie je az taka a tym vzduch nedokaze odvadzat teplo... ty co maju chladic oleja maju vyhodu pri nizsich rychlostiach
ale otacky ako take nemaju na zivotnost motora nejak vplyv skor naopak, pekne to tocit je vzdy lepsie nez to podtacat
-
- Príspevky: 358
- Dátum registrácie: 21 Júl 2010, 07:52
dobre zahriaty motor tocit treba moj nazor.
a dobre zahriaty znamena ze po zahriati vody este minimalne 10 minut kym sa aj olej zahreje
a dobre zahriaty znamena ze po zahriati vody este minimalne 10 minut kym sa aj olej zahreje
Alfa Romeo 156 1.9Jtd 16v, Powered by Alfatuning, EGR off, XYZ 6-Pot brakes, XYZ SuperSport suspension
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
Alfa Romeo GT 3.2 v6, Novitec exhaust, Bianco Nuvola
-
- Príspevky: 237
- Dátum registrácie: 19 Júl 2012, 16:21
moj nazor je ze ked tocis castejsie a lejes tam olej na standardnu prevadzku tak interval vymeny skratit trochu, inak mam pocit ze motor je vdacnejsi ked dostane tocky samozrejme ked je teply... a kdesi som cital nazor ze T.S.-kam vyskakovali kluky ci co koli tomu ze sa na nich jazdilo na spotrebu a netocili sa poriadne ...