motor 3.2 JTS


bjukemen
Prispel 2014
Příspěvky: 719
Registrován: Pá Srp 14, 2009 6:51 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 2.4 JTD
Bydlisko: Rimavská Sobota

Re: motor 3.2 JTS

Příspěvekod bjukemen » Stř Črc 16, 2014 8:17 am

tieto hole cisla su suhrn najlepsich testov na trati, testuje sa to aj na okruhoch,ale to nebolo o tom, bolo to iba na porovnanie aka super je 159ka z 3,2 JTS (nakolko ten motor nieje ziadne terno) nic ine, a mna napr zaujimaju aj cisla, kedze tah moze mat auto dobry ale realne zrychlenie bude na chuja ;)

test je test, pocit z jazdy je nieco ine, ten v tomto pripade ide bokom, aj ked si myslim ze 156ka je i tak zabavnejsia ako nemotorna 159ka
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázek

Avatar uživatele

yetyGTA
Moderátor
Příspěvky: 229
Registrován: Stř Pro 01, 2010 10:31 am
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 1.6 TS
Bydlisko: Malacky

Re: motor 3.2 JTS

Příspěvekod yetyGTA » Stř Črc 16, 2014 8:25 am

Vidis, v tom sme uplne odlisni. Na zavodnej trati som este nebol a Schumacher zo mna uz tiez asi nebude. Mna zaujima, ake zabavne to auto je v normalnej premavke, v kopcoch, zakrutach... To ze si niekto zmera, ze ma o 0.3s lepsie zrychlenie. Na co to je? Vystavovat sa na fore alebo youtube?

Ak by som si mal vybrat zabavne auto na vikend za podobnu cenu, radsej by som zvolil toho veterana ako vonavu 159 3.2.

Na druhu stranu rozumiem, ak niekto kupuje jedine auto, ktore ma byt aj zabavne aj poskytovat standard modernych aut, lebo s nim chce jazdit denne do prace, cez vikend na vylet a pod. Ale ani vtedy by som sa na cisla tak upato nepozeral.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."


bjukemen
Prispel 2014
Příspěvky: 719
Registrován: Pá Srp 14, 2009 6:51 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 2.4 JTD
Bydlisko: Rimavská Sobota

Re: motor 3.2 JTS

Příspěvekod bjukemen » Stř Črc 16, 2014 8:37 am

sme sa nepochopili vobec, a nejde tu o vystavovanie zrychlenia a honenia si brka tu ide iba o realne cisla ako taha V6 nic viac nic menej, ale nie realne od vyrobcu ale z merania, zvacsa je to dost rozdiel..temu som si vsimol pozde a cavo tvrdil ze 3,2 JTS strci busso V6ku ako nic do vrecka co samozrejme nieje uplne pravda, to bol zamer cely moj poukazat na to ze to tak nieje
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázek

Avatar uživatele

yetyGTA
Moderátor
Příspěvky: 229
Registrován: Stř Pro 01, 2010 10:31 am
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 1.6 TS
Bydlisko: Malacky

Re: motor 3.2 JTS

Příspěvekod yetyGTA » Stř Črc 16, 2014 8:48 am

OK. Uz to asi chapem.
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."

Avatar uživatele

Xenn
Hlavný Administrátor
Příspěvky: 650
Registrován: Stř Ún 18, 2009 1:57 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 2.5 V6 24V
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 3.2 JTS

Příspěvekod Xenn » Stř Črc 16, 2014 9:05 am

Cisla su cisla, ale dolezitym aspektom je aj kus medzi sedackou a volantom :)
Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section


bjukemen
Prispel 2014
Příspěvky: 719
Registrován: Pá Srp 14, 2009 6:51 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 2.4 JTD
Bydlisko: Rimavská Sobota

Re: motor 3.2 JTS

Příspěvekod bjukemen » Stř Črc 16, 2014 9:20 am

samozrejme to je vzdy najdolezitejsie
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázek

Avatar uživatele

Xenn
Hlavný Administrátor
Příspěvky: 650
Registrován: Stř Ún 18, 2009 1:57 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 2.5 V6 24V
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 3.2 JTS

Příspěvekod Xenn » Stř Črc 16, 2014 11:38 am

Staci nespravne radenie, alebo nespravne nabehy do zakrut a cela tabulka je tym padom bezpredmetna.
Alfa Romeo 156, 2.5 V6 24V, 3.0 swap, CosmoBlue, 17" GT, XYZ Supersport Coilovers, AMA Exhaust Systems - Equal lenght downpipes and tail section


bjukemen
Prispel 2014
Příspěvky: 719
Registrován: Pá Srp 14, 2009 6:51 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 2.4 JTD
Bydlisko: Rimavská Sobota

Re: motor 3.2 JTS

Příspěvekod bjukemen » Stř Črc 16, 2014 11:47 am

kazdopadne si myslim ze 159ka je dost tazkopadna, ale ta po FL a odlahceni mozno ze je kus lepsia
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázek

Avatar uživatele

denny224
Prispel 2014
Příspěvky: 243
Registrován: Čt Črc 19, 2012 4:21 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 2.5 V6 24V
Bydlisko: Košice

Re: motor 3.2 JTS

Příspěvekod denny224 » Stř Črc 16, 2014 2:04 pm

mozno 2,5 v6 sedan by sa dostal v niektorych cislach pred :) (50 kilo spravi svoje, sa nezda)
yetyGTA napsal:Mozes mat stareho veterana, co ma 80hp a zazit s nim viac zabavy ako napr. s nezazivnym 3.0 TDI co ma 300hp a navyse vysi pred prednou napravou sterilneho Audi.

slovo bozie, Amen. :pray
We have to love Alfa, it's the law.
Obrázek


bjukemen
Prispel 2014
Příspěvky: 719
Registrován: Pá Srp 14, 2009 6:51 pm
Znacka auta: Alfa Romeo
Auto: 156 2.4 JTD
Bydlisko: Rimavská Sobota

Re: motor 3.2 JTS

Příspěvekod bjukemen » Stř Črc 16, 2014 3:58 pm

50 kilo.? rozdiel je do 300kg
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázek


Vrátit se na “Alfa Romeo 159, Brera, Spider”



Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host

Přihlásit se  •  Registrace