dvojhmotovy zotrvacnik

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre JTDm (multijet)
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
11bruno4
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 22 Nov 2014, 23:23

Ake su priznaky poskodeneho dvojhmotoveho zotrvacnika???
Auto sa mi cele trasie a vibruje na 5.a 6. prevodovy stupen okolo 2000tis otacok velmi razantne a neprijemne, po prekonani 2100ot/min to prestane...
Mam 156 1.9 JTDm
Používateľov profilový obrázok

Breznew18
Príspevky: 751
Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10

roby to iba pri akceleracii alebo aj pri pokojnej jazde? skusa sa to tak ze si najdes nejaky kopec hodis tam 4ku a pri nejakych 1900ot stlacis podlahu ak sa rozvybruje motor ale pri povoleni plynu prestane tak je to jasne zotrvak je po smrti. dakomu sa zvykne otrhnut a zacne suchotat pri vytlaceni spojky pripadne dost vyrazne rachotit pri vypnuti motora bez spojky
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
11bruno4
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 22 Nov 2014, 23:23

No robi to len pri akceleracii a po ubrani plynu prestane tu skusku co popisujes uz mam vyskusanu asi 100krat a nemusi byt ani kopec staci porovine a vibruje to strasne podla toho co pises tak ma to moze aj niekde nechat stat ked sa utrhne?? Co by bol problem ked nemam v kufri ani srubovacie tazne oko :)
Nechcel som zbytocne kupovat zotrvak pred rozobratim a skontrolovanim ci to je naozaj on, ale vyzera to ze asi to budem muset :(
Používateľov profilový obrázok

Breznew18
Príspevky: 751
Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10

ak to robi to co pises tak na 99,9% bude KO treba si na to dat pozor lebo dost lahko mozes ostat vysiet niekderozobrat to budes musiet tak ci tak rozobrat s objednanim mozes pockat pre istotu ale podla mna je to iste a to uz by som neskladal staru spojku dohromady to uz by bolo spojkovu sadu dat celu ak jesto financie
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners
Používateľov profilový obrázok

4wd_turbo
Príspevky: 1103
Dátum registrácie: 18 Feb 2013, 13:16
Dostal poďakovanie: 1 time

pri iných prevodových stupnoch ti to nerobí, napr. na trojke hore kopcom pod záťažov??
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTD, 110 Kw
Alfa romeo 156 SW, 2,4 JTDm, 129 Kw
Alfa romeo 156 SW, 1,9 JTD, 81 Kw - predaná
Alfa romeo 156, 2,0 T.S., 112 Kw, Selespeed - predaná
Mazda 323 Turbo 4x4 viď link: http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?f=13&t=16423
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
11bruno4
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 22 Nov 2014, 23:23

Nie len 4,5,6 od 1.900ot/min do 2100ot/min sa auto zacne triast ako keby mal motor vyskocit a to len pri zahriatom motore zaujimave ze zastedena nic. spojkovu sadu mam uz doma dlhsie tu vymenim urcite len ma zaujimal ten zotrvak ten som este nekupoval
inak na volnobeh zadny divny zvuk ani vibracie ziadny rodiel ani zo zosliapnutym spojkovym pedalom nic preto sa pytam ako sa to da zistit ale asi len rozobrat skontrolovat pripadne obednat...

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

pri vypnuti motora nenastane ziaden hrmot.? kovove cinkanie atd
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
11bruno4
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 22 Nov 2014, 23:23

Nie vobec nic...to je mi divne a len na zohriatom motore
Používateľov profilový obrázok

Breznew18
Príspevky: 751
Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 11:10

hm tak to je zaujimave tak to potom tazko povedat co by to mohlo byt
Alfa Romeo 156SW 1,9 jtdm 103kw chip cca 160k 350NM Alpiners

bjukemen
Príspevky: 750
Dátum registrácie: 14 Aug 2009, 18:51

rozleteny nebude,ale bude slabsi uz, auto je cipnute.?
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110 Kw,, 3 Bar MAP 142,3 kw

Mannol Diesel Extra 10w-40+ Purflux
Eni 75w-80 GL5

Obrázok
Napísať odpoveď