termostat

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre JTDm (multijet)
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

Zdravim pani, chcem sa spytat, ci tu niekto nema prehlad co sa tyka termostatov, ci je pre kazdy typ motora odlisny termostat a navzajom nepasuju, alebo su aj nejake motory, ktore maju zhodne typy....dakujem za odpoved :)
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

1.9jtd 77kw a niektoré 2.4jtd majú rovnaký typ. Na 1.9jtd 85kw je odlišný. Len toľko viem. A zistíš si to napríklad cez katalóg Elit, alebo cez Eper.
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

no ide mi o to, ci na 103kW je osobitny :) na elite som na 110kW termostat nenasiel, a na 85/81/77 tam su asi ine typy, co je skoda...
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Na elite je pre 103kW tento : TH6882.88J

http://www.ecat.elit.sk/ArticleDetails. ... leTypeID=1

Píšu, že pasuje aj do 77kW. Je dosť drahý (102€).
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

uz tam mam nahodeny vernet ale nepamatam sa presne na cenu, lebo sa tam riesili este dalsie veci, mam pocit ze som plati 75 + 15 za robotu :) a konecne je rucicka pri jazde na 80 stupnoch :)
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004

Primo183
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 04 Okt 2010, 08:09

ahojte možem mat tiež zlý termostat auto aj ked prejdem 20km je len nieco nad 50 stupnov ale v interiery mam za kratku dobu teplo auto 1,9 85kw 2003 alebo je zlý merač alebo neaký kábel co merá tu teplotu
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

ja som mal to iste, auto kurilo v pohode, s tym neboli problemy, ale ja som sa nedostal ani nad 50 :) neviem ako dlho mas alfu, ale vseobecne tieto motory hlavne v zime maju so zohriatim vacsie problemy ako ine auta, mne napriklad teraz v zime teplota motora klesa ak stojim, proste to neudrzi...ale pri jazde je pekne hore, nie sice na 90, ale nie je to chyba pri tychto motoroch
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004
Používateľov profilový obrázok

Danni
Príspevky: 2083
Dátum registrácie: 11 Máj 2010, 18:27

ak mas rucicku niekde daleko pod 90-80 a hadicu do chladica teplu tak je term. v haji!
166 2.5 00
link= l Danni 156 1.6TS l
AR Spider 916 1.8TS link
Používateľov profilový obrázok

Autor témy
BrumikPE
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 23 Nov 2009, 09:35

ano, to najdolezitejsie som zabudol dodat, ale vlastne je to napisane par prispevkov vyssie, ze termostat som menil a pocas jazdy drzi pekne, ale akonahle nie je motor pod zatazou, tak teplota klesa
156 1.9JTD 16V 103kW Nero Metallico 2004

Primo183
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 04 Okt 2010, 08:09

auto nemam dloho len na mojej preoslej alfe som mal teplotu stale na 90 teda po zohriati a tu mam stale pod 80 budem to muset skontrolovat a ktoru hadicu vrchnú dakujem.
Napísať odpoveď