Rozsvietenie kontrolky motora + chyba P0238

Informacie, problemy, tipy, riesenia pre JTDm (multijet)

Autor témy
HynX
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 17:19

A co dat plnu nadrz toho kvalitneho Shell dieselu? (neviem presne ako sa vola), ze nech to precisti + VIF-ko (to uz tam davam), pomoze to?

A vaha? Kupit novu?
Obrázok
Používateľov profilový obrázok

PetoNK
Moderátor
Príspevky: 583
Dátum registrácie: 26 Feb 2009, 20:54

Aditívum možno pomôže vstrekovaču, ale turbu nie. Tam je z palivovej zmesi už dym.
Suzuki Ignis 1.3 vvt
ex AR 156 1.9JTD 85kW
Obrázok

alfik
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35

Vahu nekupuj. Tato este posluzi.
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Používateľov profilový obrázok

Pablo
Moderátor
Príspevky: 140
Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 19:56

HynX napísal:Tak som to dneska "napichol" a nalogoval. Urobil som dva testy, otacky cca 1500-4500 pri 4. prevodovom stupni. Test prebehol bez chyby.

Log subory z FiatECUScan pre analyzu: test1 a test2

Dufam, ze sa niekto z toho vysomari a pomoze mi, dik :)
Ahoj, ake mas hodnoty parametrov "Teoretický tlak přeplňování" a "Reálný tlak přeplňování"
na volnobehu (cca 850 rpm) pri studenom motore a potom pri zahriatom ?
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm Alfa Rosso, Eibach Pro-System kit, EGR off, K&N filter, Novitec 180HP 345Nm

Autor témy
HynX
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 17:19

alfik napísal:Vahu nekupuj. Tato este posluzi.
OK ;-)
Obrázok

Autor témy
HynX
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 17:19

Pablo napísal: Ahoj, ake mas hodnoty parametrov "Teoretický tlak přeplňování" a "Reálný tlak přeplňování"
na volnobehu (cca 850 rpm) pri studenom motore a potom pri zahriatom ?
Ahoj, pomeram a hodim sem logy.
Obrázok

Autor témy
HynX
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 17:19

HynX napísal:
Pablo napísal: Ahoj, ake mas hodnoty parametrov "Teoretický tlak přeplňování" a "Reálný tlak přeplňování"
na volnobehu (cca 850 rpm) pri studenom motore a potom pri zahriatom ?
Ahoj, pomeram a hodim sem logy.
Tak som sa konecne dostal k meraniu, takze:

studeny motor:
teoreticky tlak: 986 - 988
realny tlak: 950 - 960

teply motor:
teoreticky tlak: 987 - 989
realny tlak: 986 - 989
Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Pablo
Moderátor
Príspevky: 140
Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 19:56

HynX napísal: Tak som sa konecne dostal k meraniu, takze:

studeny motor:
teoreticky tlak: 986 - 988
realny tlak: 950 - 960

teply motor:
teoreticky tlak: 987 - 989
realny tlak: 986 - 989
Ahoj, tak to mas v poriadku, mal som podozrenie na chybny snimac MAP, ak je vadny,
zvycajne pri volnobehu ukazuje hodnoty o cca 100 mBar vyssie ako su pozadovane hodnoty tlaku RJ.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm Alfa Rosso, Eibach Pro-System kit, EGR off, K&N filter, Novitec 180HP 345Nm

Autor témy
HynX
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 17:19

Pablo napísal:
HynX napísal: Tak som sa konecne dostal k meraniu, takze:

studeny motor:
teoreticky tlak: 986 - 988
realny tlak: 950 - 960

teply motor:
teoreticky tlak: 987 - 989
realny tlak: 986 - 989
Ahoj, tak to mas v poriadku, mal som podozrenie na chybny snimac MAP, ak je vadny,
zvycajne pri volnobehu ukazuje hodnoty o cca 100 mBar vyssie ako su pozadovane hodnoty tlaku RJ.
ok, dik za snahu ;)
Obrázok
Používateľov profilový obrázok

Radek156
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 19 Mar 2010, 12:19

P0238 Mohl by to být i EGR Ventil
Alfa Romeo 156 SW M-JET 175 HP - CHIP 235 HP / 490Nm bez kouře !!! >>> http://www.alfatuning.sk" onclick="window.open(this.href);return false; - SARKANSOFT <<<
Napísať odpoveď