A co dat plnu nadrz toho kvalitneho Shell dieselu? (neviem presne ako sa vola), ze nech to precisti + VIF-ko (to uz tam davam), pomoze to?
A vaha? Kupit novu?
Rozsvietenie kontrolky motora + chyba P0238
-
- Moderátor
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 19:56
Ahoj, ake mas hodnoty parametrov "Teoretický tlak přeplňování" a "Reálný tlak přeplňování"
na volnobehu (cca 850 rpm) pri studenom motore a potom pri zahriatom ?
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm Alfa Rosso, Eibach Pro-System kit, EGR off, K&N filter, Novitec 180HP 345Nm
-
Autor témy - Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 17:19
Tak som sa konecne dostal k meraniu, takze:HynX napísal:Ahoj, pomeram a hodim sem logy.Pablo napísal: Ahoj, ake mas hodnoty parametrov "Teoretický tlak přeplňování" a "Reálný tlak přeplňování"
na volnobehu (cca 850 rpm) pri studenom motore a potom pri zahriatom ?
studeny motor:
teoreticky tlak: 986 - 988
realny tlak: 950 - 960
teply motor:
teoreticky tlak: 987 - 989
realny tlak: 986 - 989
-
- Moderátor
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 24 Máj 2009, 19:56
Ahoj, tak to mas v poriadku, mal som podozrenie na chybny snimac MAP, ak je vadny,HynX napísal: Tak som sa konecne dostal k meraniu, takze:
studeny motor:
teoreticky tlak: 986 - 988
realny tlak: 950 - 960
teply motor:
teoreticky tlak: 987 - 989
realny tlak: 986 - 989
zvycajne pri volnobehu ukazuje hodnoty o cca 100 mBar vyssie ako su pozadovane hodnoty tlaku RJ.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm Alfa Rosso, Eibach Pro-System kit, EGR off, K&N filter, Novitec 180HP 345Nm
-
Autor témy - Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 17:19
ok, dik za snahuPablo napísal:Ahoj, tak to mas v poriadku, mal som podozrenie na chybny snimac MAP, ak je vadny,HynX napísal: Tak som sa konecne dostal k meraniu, takze:
studeny motor:
teoreticky tlak: 986 - 988
realny tlak: 950 - 960
teply motor:
teoreticky tlak: 987 - 989
realny tlak: 986 - 989
zvycajne pri volnobehu ukazuje hodnoty o cca 100 mBar vyssie ako su pozadovane hodnoty tlaku RJ.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 19 Mar 2010, 12:19
P0238 Mohl by to být i EGR Ventil
Alfa Romeo 156 SW M-JET 175 HP - CHIP 235 HP / 490Nm bez kouře !!! >>> http://www.alfatuning.sk" onclick="window.open(this.href);return false; - SARKANSOFT <<<