Rozsvietenie kontrolky motora + chyba P0238
-
Autor témy - Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 17:19
Tak dnes sa mi druhy krat rozsvietila kontrolka motora s chybou P0238, tak sa chcem spytat zdatnejsich, v com by mohol byt problem? Po rozsvieteni kontrolky auto prestalo reagovat na pridanie plynu, ale po vypnuti motora a opatovnom nastartovani islo vsetko v poriadku, akurat ostala svietit kontrolka, ktora sa na druhy den uz nerozsvietila. Dik.
-
- Hlavný Administrátor
- Príspevky: 496
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 14:56
- Kontakty:
no neviem presne co to znamena, ale hodim ti sem vypis chyby. hadam sa niekto najde kto ti to vysvetli
EBD code - Fault location - Probable cause
P0238 - Manifold absolute pressure (MAP) sensor A, TC system - high input. Wiring short to positive, MAP sensor, ECM
P0138 - Turbocharger (TC) boost pressure sensor A/supercharger (SC) boost pressure sensor A - high input. Wiring short to positive, TC/SC boost pressure sensor, ECM
EBD code - Fault location - Probable cause
P0238 - Manifold absolute pressure (MAP) sensor A, TC system - high input. Wiring short to positive, MAP sensor, ECM
P0138 - Turbocharger (TC) boost pressure sensor A/supercharger (SC) boost pressure sensor A - high input. Wiring short to positive, TC/SC boost pressure sensor, ECM
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35
MAP je cidlo plniaceho tlaku. Pise vysoky signal. Asi ti spatne reguluje turbo,alebo su zaseknute lopatky. Bude moc tlacit.Chce to nalogovat...
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
-
Autor témy - Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 17:19
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35
Takze,viazne ti regulacia turba.Chcelo by vycistit turbo. Ak sa dostanes k regulacii,skus odpojit tiahlo,co ovlada lopatky a tie lopatky rukou rozhybat.
PS: Vaha vzduchu uz tiez neni v najlepsiej kondicii...
PS: Vaha vzduchu uz tiez neni v najlepsiej kondicii...
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
-
Autor témy - Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 17:19
este takto sa spytam, kde to tialho mam hladat? z vrchu alebo zo spodu? popripade dake orientacne miesto toto je moj prvy diesel, takze o tychto motoroch este moc neviem :oops:
no a ked nepomoze rozhybanie lopatiek, tak mam s tym ist rovno do servisu na precistenie turba, alebo je aj ina moznost? a co vaha, nemoze to byt iba v nej?
no a ked nepomoze rozhybanie lopatiek, tak mam s tym ist rovno do servisu na precistenie turba, alebo je aj ina moznost? a co vaha, nemoze to byt iba v nej?
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35
HynX napísal:este takto sa spytam, kde to tialho mam hladat? z vrchu alebo zo spodu? popripade dake orientacne miesto toto je moj prvy diesel, takze o tychto motoroch este moc neviem :oops:
no a ked nepomoze rozhybanie lopatiek, tak mam s tym ist rovno do servisu na precistenie turba, alebo je aj ina moznost? a co vaha, nemoze to byt iba v nej?
To tiahlo jak ide s tej banky,tak je pripojene na ovladanie lopatiek.Zaistuje to segerka.Tak to musis odpojit a s tym malym tiahlom,co trci s turba hybat sem a tam. Aby to islo uplne lahko.
Turbo je s predu motora.Bude k tomu asi dost blby pristup.
K tej vahe:Len v nej to nebude.Sice dava mensie hodnoty,ale to bude mat dopad len na vstrekovaciu davku,pretoze turbo naplni,teda az preplni,nakolko ho neskoro zreguluje.Potom ho zreguluje az moc a potom to zas stupa.
To ze naplni sem tam moc ti rosvieti kontrolku a padne do nudzaku.
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
-
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 11 Mar 2009, 11:35
Zatial nedavaj cistit. Skus rozhybat a davaj autu castejsie full plyn. Nech to tiahlo donutis pracovat v celom rozsahu.
Ak to zacne padat casto,tak len vycistit.
Ak to zacne padat casto,tak len vycistit.
Alfa 156,2.4 JTD + Chip by Sarkan + EGR Off + Katik na majzel
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....
Vtedy mi nešlo,dneska mi nejde,zajtra mi nepojde a tak dalej....