145 2,0TS racing


Autor témy
karol
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 26 Máj 2009, 19:46
Kontakty:

zozdiel pred lestenim bol +- 1g, prekvapeny som bol ake boli presne. uberalo sa 60g s jednej
Alfa Romeo 145 2,0 T.S. 211ps - http://www.katanracing.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Tomasito156
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 19:23

no super,chces dat aj odlachceny zotrvak,alebo koli znizeniu krutiaceho momentu tam nechas origo?do kopcov je asi lepsie nechat origo

Autor témy
karol
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 26 Máj 2009, 19:46
Kontakty:

zotrvak je uz odlahceny! ;) z neho slo v prvej faze z 9500g na 6750g
Alfa Romeo 145 2,0 T.S. 211ps - http://www.katanracing.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Tomasito156
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 19:23

aha,tak predsa.

Autor témy
karol
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 26 Máj 2009, 19:46
Kontakty:

krutiaci moment ti robia ine veci, do vrchu treba praveze vyhadzak cosa da! vaha je velmi dolezita!
Alfa Romeo 145 2,0 T.S. 211ps - http://www.katanracing.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Tomasito156
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 19:23

musi to slahat pekne do otacok,ked je to pekne odlahcene.Predpokladam tak,ze aj s vyvazovackami si nieco poriesil,odpojil.Inak ako?mas este tie vacky z JTS,Turpi mi hovoril,ze si bral od neho,ze vraj su ostrejsie a myslim aj vstreky ine vsak?!

Autor témy
karol
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 26 Máj 2009, 19:46
Kontakty:

no este mam stale, behom dvoch tyzdnov by mi mali prist nove, 284° sacia aj vyfukova cize ked to odladim, bude na predaj.
vyvazovacky mam samozrejme odpojene, ale pripravujem blok bez vyvzovakov, lebo je to zbytocna zataz cca10kg. finisujem uz aj s hlavou, cize az teraz by to malo byt to prave orechove! ;)
Alfa Romeo 145 2,0 T.S. 211ps - http://www.katanracing.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

Ak som spravne pochopil, "odstrihol" si remen pohanajuci vyvazovacie hriadele. Ja to chcem urobit na svojej civilnej TS. Hlavne kvoli dodatocnym nakladom na vymenu. Myslis, ze to bude nejak zvlast citit na komforte jazdy? Zlepsuje to nejak aj dynamiku?
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."

Tomasito156
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 29 Máj 2009, 19:23

na kamosovom selespeede to je tiez odpojene,a na dynamike to je citit.Ja som zbadal ako by lepsie islo do otacok,ale na volnobehu je velmi velmi malo zitit malicku nepravidelnost,ale minimal.A aj to len za studena.Nic vazne.
Používateľov profilový obrázok

yetyGTA
Moderátor
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 01 Dec 2010, 10:31

Zaujimave. Este ma zaujalo pouzitie JTS vackovych hriadelov namiesto TS. Ako potom nastavujete casovanie? Podla JTS cam-lock? A ako sa zmeni charakteristika motora?
"I have argued many times that owning an Alfa is a portal through which all petrolheads must pass if they genuinely want to know what it is that differentiates a car from a toaster or a washing machine."
Napísať odpoveď